miettinyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiodon haluinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiodon haluinen

Vieras
heippa kyselisin sellaista asiaa että jos on yksi lapsi joka päälle vuoden ikänen ja saan kaikki tuet koska mieheni ei asu kanssani ... mutta jos menisinkin naimisiin ja muuttaisin mieheni kanssa samaan asuntoo niin mitä tukia saisin ... mitä te saatte ? tai paljon jää rahaa kuukaudessa?

jos miehesi on töissä, niin silloin sen tulot vaikuttaa sun tuloihin. ja varmaan riippuu sitten siitä paljonko niitä tukia saa, että paljonko se miehes tienaa.. jos miehes ei anna sulle rahaa, niin sillon mun käsittääkseni tulee "kannattavammaks" ettette ole naimisissa. korjatkaa jos oon väärässä! :)

onko olemassa niin pimeä maailma jossa mennään vain ja ainoastaan rahan takia naimisiin. mieti vielä kerran. ehkä olis aiheellista mennä töihin ja elättää ihan vaan itte ittes ja lapses. tajuutko, että jokainen tääläkin palstalla oleva maksaa veroillansa sun tukes.!!!!

se on hyvä kiitos rahoista vaan oikeen paljo jos tommoset ootte noin kateellisia että en haluu lastani näin pienenä päiväkotiin laittaa ja muutenkin en ees töissä vois olla kun toinen jo tulossa niin pitkällä että en ees sais olla

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh mikä läppppä :
se on hyvä kiitos rahoista vaan oikeen paljo jos tommoset ootte noin kateellisia että en haluu lastani näin pienenä päiväkotiin laittaa ja muutenkin en ees töissä vois olla kun toinen jo tulossa niin pitkällä että en ees sais olla

... täh...??? :o

nii että pitää valittaa siitä jo olen äitiys lomalla vaikka en voisi ede töissä olla ja en todellakaa naimisiin ollu rahan takii menos vaan ihan muun syyn takiii !!!!

Yhteistyössä