Mihin aikaan hiekkalaatikolle 9kk vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eerika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eerika"

Vieras
Hei!

Meidän poika on oppinut juuri istumaan ja nousemaan seisovilleen tukea vasten ja olemaan polviseisonnassa, niin ajattelin, että nyt olisi aika sitten alkaa käydä hiekkalaatikolla. Rytmi menee kuitenkin niin, että herätään noin klo.07, ekoille unille poika käy noin klo.9, nukkuu 10 asti. Toisille unille käy klo.14 ja nukkuu klo.15 asti ja yöunille heti 19 jälkeen. Niin missä välissä meidän kannattaisi mennä sinne hiekkikselle? Milloin siellä on muita lapsia? Mua jännittää muutenkin mennä, oon niin arka ja tosi huono mommy-talkissa... Ruuat meillä noin 07.30, 10.30, 13.30, 16.30 ja 18.30.

No siinä 9-12 on eniten porukkaa Meidän puistossa, toiset tulee jo ysiltä, toiset vasta klo 11 jolloin ekat jo lähteneet.
Muista kuitenkin että puolenpäivän auringossa vauva ei vielä voi kauaa olla, vaikka aurinko ei enää näin myöhään kesällä ole kovin polttavaa. Mutta näillä tutustumiskerroilla ei varmaan meekkään ku se reilu puol tuntia..
Jos sua jännittää niin voithan aloittaa puistoilun iltaisin yhdessä. Lapsen ja miehen kanssa. Tai olla omalla pihalla ruohikolla, ton ikäinen varmasti liikuu ruohikolla mieluummin kun ei se hiekkalaatikolla vielä juur osaa mitään tehdä. Toki jos sulla on tarkoitus saada äitiseuraa niin menkää vaan hiekkikselle ja keinumaan :)

no aurinkoisena päivänä menette hetkeksi heti aamusta ja sitten päikkäreiden ja päivällisen välissä uudestaan. Eihän tuon ikäinen sieillä kauaa jaksa olla:)

Pitää kokeilla. Eli pilvisenä päivänä lounaan jälkeen ja aurinkoisena sitten joskus ennen klo.16 :) Jännittää kyllä. On joitakin äitikavereita, mutta kaikki asuvat toisella puolella kaupunkia (10km, jossa meidän kerho) ja tästä lähikulmilta en tunne ketään. Onnistun aina sanomaan jotain typerää tai en osaa ottaa kommentteja vastaan tai mitään. Siis tässä asiassa hieman sosiaalisesti kömpelö...

[QUOTE="eerika";26764451]Pitää kokeilla. Eli pilvisenä päivänä lounaan jälkeen ja aurinkoisena sitten joskus ennen klo.16 :) Jännittää kyllä. On joitakin äitikavereita, mutta kaikki asuvat toisella puolella kaupunkia (10km, jossa meidän kerho) ja tästä lähikulmilta en tunne ketään. Onnistun aina sanomaan jotain typerää tai en osaa ottaa kommentteja vastaan tai mitään. Siis tässä asiassa hieman sosiaalisesti kömpelö...[/QUOTE]

Älä turhaan jännitä. Suurin osa meistä kotona olevista on ainakin oman kokemuksen mukaan vähän sosiaalisesti kömpelöitä. Kotona ollessa sitä jotenkin "pehmenee":D.
Itse olen saanut vielä aikuisiälläkin oikeita ystäviä tuolta puistosta ja jos ei halua sosiaalisoida muiden kanssa, niin olet omissa oloissa. Sekin on sallittua:)

Uusimmat

Yhteistyössä