Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 22:34 utelias kirjoitti:Siksi, että kaikki kuulisivat miten rankkaa ja vaativaa ja kurjaa yhden iNaimissa olevat naiset ihan oikeasti kadehtivat yksinhuoltaja-äitien rahantuloa ja vapautta!!!! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2005 klo 09:05 Minä vaan kirjoitti:Kuten totesin niin tuntuu että ihannoidaan täällä mahdollisimman niukkia tuloja ja miten penniä venytetään. Kyllä raha antaa turvaa. Mitä tiukempi budjetti sen vähemmän joustovaraa jos jotain yllättävää tulee. Vaikka olisi kuinka pienet menot vaan. Jos tilanne on väliaikainen kyllä sen varmasti kestää, mutta muutoin ei tunnu mukavalta.
Hyvä tietysti kun osaa säästeliäästi käyttää rahaa. Mutta silläkin on rajansa!
Aika kummalta kuulostaa. Mulle ainakin omat lapset on ilo ja paras lahja elämässä. ex-miehesihän se on joka siinä menettää kun ei saa lastensa kanssa viettää aikaansa. Ja sen mukaanhan sun pitäisi maksaa miehellesi, kun oot SAANUT lapset itsellesi.Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 23:27 anne-68 kirjoitti:kyl mä silti sanoisin et iskän uuden perheen muksut eivät todellakaan jää HUONOMPAA asemaan vaikka iskä maksaisikin kunnon elatuksia,koska heillähän on ISÄNSÄ kotona!!!Miten sitä ikinä voi rahalla korvata???Maksakoon vaan mies siitä lystistä että lapsen äiti joutuu yksin yhteisen lapsen huoltamaan ja hoitamaan,maksakoon vaikka itsensä kipeäksi.Ei yhtään käy saaliksi.Helpommalla pääsee siltikin.
Meillä ainakin niin että mies aidosti kärsii lastensa ikävästä ja lapset samoin..Ei kiva tilanne kenellekkään, Ja lisäänpä vielä että lasten äiti halusi aikoinaan itse erota #&%£$!* nuorimman ollessa 1-v!Meidän seurustelun alettua iski katumapäälle, muttei voinut enää mitään..Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2005 klo 12:42 Koivu kirjoitti:\Aika kummalta kuulostaa. Mulle ainakin omat lapset on ilo ja paras lahja elämässä. ex-miehesihän se on joka siinä menettää kun ei saa lastensa kanssa viettää aikaansa. Ja sen mukaanhan sun pitäisi maksaa miehellesi, kun oot SAANUT lapset itsellesi.Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 23:27 anne-68 kirjoitti:kyl mä silti sanoisin et iskän uuden perheen muksut eivät todellakaan jää HUONOMPAA asemaan vaikka iskä maksaisikin kunnon elatuksia,koska heillähän on ISÄNSÄ kotona!!!Miten sitä ikinä voi rahalla korvata???Maksakoon vaan mies siitä lystistä että lapsen äiti joutuu yksin yhteisen lapsen huoltamaan ja hoitamaan,maksakoon vaikka itsensä kipeäksi.Ei yhtään käy saaliksi.Helpommalla pääsee siltikin.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 14:50 lintu70 kirjoitti:kiitos ansku korjauksesta. jos yh brutto on 3000 e/kk, niin siitä todellakin jää rahaa tarhamaksun jälkeenkin mukavasti käteen.
Pointtina kirjoituksessani on se, että minusta on väärin että elarit suhtautetaan exän tuloihin. saman verran lapsiin kuluu rahaa, on exällä isommat tai pienemmät tulot. Maksaisitteko itse enemmän elaria exällenne? Jostain kumman syystä (katkeruuttako / ahneuttako / tyhmyyttäkö) yh:t vinkuvat enemmän ja enemmän. Ei exien tarvitse elättää ex-puolisoaan tai taata heille tietyntasoinen elintaso. Kyse on lapsista ja eronneet eivät muutoinkaan ole toisistaan riippuvaisia tai elatusvelvollisia toisistaan. Fiksumpaa olisi avata lapselle tili elareitten lisäksi jonne exä säästää ja jonka lapsi saa tulevaisuudessaan omaan käyttöön, ilman että yh niitä pääsee käyttämään.