N
no
Vieras
mulla on HOnda FR-V ja siihen menee varmasti takapenkille 2 istuinta + kaukalo. eteen jää vielä 3 paikkaa aikuisille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea laiskana:Omegaan menee kuulemma 3 istuinta takapenkille. Ei itellä kokemusta mut näin on myyntipuheissa kerrottu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja no:mulla on HOnda FR-V ja siihen menee varmasti takapenkille 2 istuinta + kaukalo. eteen jää vielä 3 paikkaa aikuisille.
Alkuperäinen kirjoittaja no:hondassa meillä edessä 11 ja 13 veet ja kuski. takana 1 turvaistuin ja elokuussa sinne tulee kaukalokin, jää tilaa toiselle aikuiselle. meillä ei ole penkkejä mitenkään eri päin laitettu, en tiä saako niitä ees, mutta kukaan ei niin taho matkustaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kaikille!
Ja vielä jatkokysymys: titääkö kukaan että saako Britax baby safe plus -kaukaloon jälkeenpäin ostettua sitä telakkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kaikille!
Ja vielä jatkokysymys: titääkö kukaan että saako Britax baby safe plus -kaukaloon jälkeenpäin ostettua sitä telakkaa?
Saa, jos istuin on Isofix-istuin. Muuten ei kyseiseen istuimeen saa telakkaa, jos olen oikein ymmärtänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:peugeotin 406 ainakin menee ihan siihen perusversioonkin :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Harkitseva:Alkuperäinen kirjoittaja no:hondassa meillä edessä 11 ja 13 veet ja kuski. takana 1 turvaistuin ja elokuussa sinne tulee kaukalokin, jää tilaa toiselle aikuiselle. meillä ei ole penkkejä mitenkään eri päin laitettu, en tiä saako niitä ees, mutta kukaan ei niin taho matkustaa.
Viestini oli epäselvä. Tarkoitin, että mitenpäin teillä on turvaistuin takana? Ja minkä merkkinen istuin? Meillä on Britaxin Secura ja toive olisi, että mahtuisi vielä jonkin aikaa selkämenosuuntaan, ettei tarvitsisi istuinta vaihtaa. Onko takaluukku kuinka tilava? Mahtuuko vaunut suoraan kyytiin?
Jos viitsit valaista niin olisin kiitollinen!
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:että uusiin airbag varusteltuihin ei sitä kaukaloo eteen asenneta..
Saa asentaa, jos bagi poistetaan fyysisesti. Tämä on siis yhä mahdollista, toki maksaa jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja HM:Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:että uusiin airbag varusteltuihin ei sitä kaukaloo eteen asenneta..
Saa asentaa, jos bagi poistetaan fyysisesti. Tämä on siis yhä mahdollista, toki maksaa jotain.
EI SITÄ KUKAAN POISTA! NÄIN ON JA KYSYTTY ON!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kaikille!
Saa, jos istuin on Isofix-istuin. Muuten ei kyseiseen istuimeen saa telakkaa, jos olen oikein ymmärtänyt.
En tiedä onko se isofix -istuin, pitänee kysyä lastentarvikekaupasta. Kaukalo on ostettu noin vuosi sitten
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja HM:Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:että uusiin airbag varusteltuihin ei sitä kaukaloo eteen asenneta..
EI SITÄ KUKAAN POISTA! NÄIN ON JA KYSYTTY ON!
Ja mä en edes haluais poistaa. Mun mielestä se on tärkee olla jos edessä matkustaa aikuinen tai iso lapsi. Pitää yrittää mahduttaa ne istuimet takapenkille
Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Meillä Opel Astra farmari ja kokeiltu on että mahtuu kolme istuinta yhtäaikaa, kaukalo, turvaistuin ja turvavyöistuin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Omegan takapenkille mahtuu myös. Meillä oli siellä kaksi turvavyöistuinta selkänojilla ja vauvan kaukalo keskellä. Myöhemmin Aktan turvaistuin laitettiin keskelle.