Mihin kannattaisi lähteä lomalle helmikuun puolivälissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja folkkevesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osta itse lennot suoraan netin kautta, samoin hotelli. Näin saatat päästä halvemmalla kuin pakettimatkan matkatoimiston kautta varaamalla. Näin olen itse tehnyt viime kesän reissulla.

Niin siis vielä sen verran että helmikuun puoliväli taitaa olla sitä parasta hiihtoloma-aikaa jolloin halpoja matkoja ei ole tarjolla ollenkaan. Sitä tuossa ketjussa varmaan naurettiin.

[QUOTE="mie";22747588]Osta itse lennot suoraan netin kautta, samoin hotelli. Näin saatat päästä halvemmalla kuin pakettimatkan matkatoimiston kautta varaamalla. Näin olen itse tehnyt viime kesän reissulla.[/QUOTE]

minne kävit?
mä oon katsonut 3 aikuista + 3 lasta reissua esim. espanjaan ja hinnat on n. 3000€.
kun otan erikseen lennot + hotellit saisin ne 1500€ mutta epäilyttää "osaanko" -on niin helppoa kun lentokentällä on aina ollut oppaat vastassa kuljetuksineen...

[QUOTE="aapee";22747624]Tarkoitus on lähteä nimenomaan hiihtolomaviikkojen jälkeen matkaan.[/QUOTE]

No sitten et ole menossa helmikuun puolessa välissä, täällä alkaa hiihtoloma viikolla 9 ja pohjosessa viikolla 10. Sen jälkeen voi saada jotain halvempia lähtöjä tuurilla ennen pääsiäistä.

[QUOTE="minä";22747606]minne kävit?
mä oon katsonut 3 aikuista + 3 lasta reissua esim. espanjaan ja hinnat on n. 3000€.
kun otan erikseen lennot + hotellit saisin ne 1500€ mutta epäilyttää "osaanko" -on niin helppoa kun lentokentällä on aina ollut oppaat vastassa kuljetuksineen...[/QUOTE]

Me oltiin 5 vrk reissulla. Lennot Ryan airilla. Ensin lento Bergamoon. Siellä 2 yötä. Junalla Gardajärvelle. Siellä myös 2 yötä ja 1 yö taas Bergamossa. Lennot Tampereelta. Tosi helppoa oli varata, vaikka ekaa kertaa itsekin noin toimin. Booking.in kautta varasin hotellit. Kaikki toimi tosi hienosti. Hotellit oli keskitason luokkaa, ei halvimpia, mutta ei kalliimpiakaan. Halvemmallakin oltais saatu, mutta haluttiin hotelli Bergamon keskustasta ja lähellä rautatieasema, josta helppo mennä eteenpäin. Gardajärvellä meillä oli uima-allas hotellissa. Suosittelen. En maksa enää matkatoimistoille, kun itsekin noin helposti onnistuu :)

[QUOTE="minä";22747606]mutta epäilyttää "osaanko" -on niin helppoa kun lentokentällä on aina ollut oppaat vastassa kuljetuksineen...[/QUOTE]

Ei ole vaikeaa. Kurkkaa sen lentokentän nettisivuja minne nyt olette menossakin niin näet miten yhteydet pelaa kaupunkiin. Jos ei julkisilla halua mennä niin lentokenttätaksi vie perille =)

[QUOTE="hmm";22747735]Ei missään gardajärvellä tod ole lämmin tuohon aikaan[/QUOTE]

No on siellä enemmän ku täällä plussaa, mutta melkein se on kanaria tai thaimaa jos ei ole hirveesti rahaa käytössä.

hei yksi vartenotettava vaihturi on MEXIKO, jonne saa nykyisin hyviä ja edullisia matkoja; ite ajatellu lähtee sinne ku aikaisemmin ollu vain naapurissa ja ilmasto vaikuttaa erinomaiselta- että suosittelen!

Yhteistyössä