N
nainen ratissa
Vieras
Multa loppui bensa tänään. Auton bensamittari näyttää omiaan, joten määritän kilsojen perusteella tankkausvälit. Edellisen kerran tankkasin 1.2. n. 25 litraa, tankkaan aina tankin täyteen. Tänään jäin tien poskeen ja kun sain auton tankille niin se imaisi tankin täyteen eli n. 50 litraa. 1.2. - 28.2. välisenä aikana oon ajanut vain n. 375 kilsaa eli en todellakaan sen verran, että bensan olisi kuulunut loppua.
Mihin helkkariin mun bensat on siis kadonneet? Bensatankin korkki on lukittava ja lukossa oli, kun auton tankkasin. Mä en keksi muuta selitystä, kuin kaikki jälkensä peittäneen varkaan tai jostain syystä massivisesti lisääntyneen kulutuksen. Mutta ei kait mikään vika voi kulutusta lisätä noin paljoa? Mitä mieltä olette?
Mihin helkkariin mun bensat on siis kadonneet? Bensatankin korkki on lukittava ja lukossa oli, kun auton tankkasin. Mä en keksi muuta selitystä, kuin kaikki jälkensä peittäneen varkaan tai jostain syystä massivisesti lisääntyneen kulutuksen. Mutta ei kait mikään vika voi kulutusta lisätä noin paljoa? Mitä mieltä olette?