K
Keittiönoita
Vieras
Eli siinäpä se kysymys tulikin. Menin tänään piiitkästä aikaa ostoksille Thai-Marketiin ja yllätyin, kun tilalla olikin joku taidegalleria :| Onkohan kauppa muuttanut vai lopettanut, tietääkö kukaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toi Thai-Market oli Yrjönkadulla, ihan siinä Forumin takana. Kaisaniemestä en ole aasialaisia kauppoja käynyt katsomassakaan, Hakaniemessä kylläkin. Ja missään Hakiksen kaupassa ei ole ollut maapähkinäöljyä...ainoa, mistä sitä olen saanut, on ollut se Yrjönkadun Thai-MarketAlkuperäinen kirjoittaja Harmaa Varpunen :Ai se Hämeentiellä ? Enpäs tiedä mutta hirmu suosittuhan sen piti olla.
Eikös siinä ole Kaisaniemessäkin samantyyppistä kauppaa .
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Toi Thai-Market oli Yrjönkadulla, ihan siinä Forumin takana. Kaisaniemestä en ole aasialaisia kauppoja käynyt katsomassakaan, Hakaniemessä kylläkin. Ja missään Hakiksen kaupassa ei ole ollut maapähkinäöljyä...ainoa, mistä sitä olen saanut, on ollut se Yrjönkadun Thai-MarketAlkuperäinen kirjoittaja Harmaa Varpunen :Ai se Hämeentiellä ? Enpäs tiedä mutta hirmu suosittuhan sen piti olla.
Eikös siinä ole Kaisaniemessäkin samantyyppistä kauppaa .![]()
Mun repsujani löytyy täältäAlkuperäinen kirjoittaja Iinaliina:Sinulla kuullostaa olevan herkullisia ruokiaKirjoittele tännekin palstalle hyviä reseptejä!! Kaikenlaiset reseptit ois tervetulleita!!
Kiitos linkistä =) Täytyykin rekisteröityä...näytti olevan thai-ruokakeskustelupalstakin siellä. Joku varmaan tietää tuosta maapähkinäöljystäkin.Kun mä en ole mikään kotigastronomi, ni en tiedä mistään aasialaisistakaupoistakaan mitään, mutta veikkaisin, että osoitteesta www.thaiklupi.fi löytyy ratkaisu siihenkin ongelmaan, mistä saa tarvittavat ruoka-aineet tehdäkseen aitoa thai-ruokaa.
Mä teen thai-ruokaa ostamalla tölkin sweet&sour kastiketta![]()