Mihin mun pitää soittaa jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Varaa aika omalta lääkäriltä. Hää laittaa sut eteenpäin.

Mutta sinne ei saa aikoja kuin joskus viikkojen päähän..ja mun äiti on töissä hoitajana ensiavussa ja siinä..en mä voi sinne soittaa...:( mä tartten apua pian.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
No sitten paikkakuntasi kriisikeskukseen.

Ei täällä oo sellasta. Pieni paikkakunta. Siksikin ahdistaa mihinkään soittaa kun kaikki tuntee toisensa..mutta ei näinkään voi jatkua. Onko teillä kellään ollut masennusta? Mulla on ihan järjetön pelko että mies jättää mut jos johonkin psykiatrille menen..tai lääkkeitä syön...:( Ja tuntuu että kukaan ei halua olla mun kanssa missään tekemisissä..oon tosi paska ihminen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maanantai aamuna soita neuvolaan. Varmasti osaavat auttaa. Toivottavasti asiat järjestyy pian. *hali*

kiitos. voi kun joku ottaisi lujasti kiinni ja halaisi ja sanoisi että kaikki järjestyy... ette tiedä miten se tuntuis ihanalle.

jos kaipaat keskusteluapua vaikeassa tilanteessa: Valtakunnalliseen kriisipuhelin 01019 5202. Kyllä niiden on pakko sulle lääkäriaika antaa nopeasti jos olet pikaisen avun tarpeessa. Voimia, kyllä kaikki järjestyy vaikka hetkittäin siltä ei tunnu.

Yhteistyössä