Mihin ovat hävinneet puhdstuspyyhkeiden säilytyslaatikot, joita ennen sai kaupantekijäisinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valdemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

valdemaria

Aktiivinen jäsen
21.03.2008
1 620
6
38
Esikosen vauva-aikana noita koteloita tai säilytysrasioita oli aina vauvantarvikehyllyillä. Niitä sai monesti kaupan päälle ostaessa pyyhkeitä. Meillä taisi olla niitä kolme. Nyt kun seuraavalle olen vilkuillut, en ole moneen kuukauteen niitä enää kaupoissa nähnyt.
Tietääkö joku syyn tähän katoamiseen tai että onko niitä taas tulossa. Olisi näppärä.
Ei kiitos kommenttia siitä, että on turhake tms. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja täh;23467661:
Mä en edes tiedä mistä puhutaan :D Siis mikä ihmeen laatikko??

Laatikko jossa säilytetään vauvan puhdistuspyyhkeitä. Eivät kuivu ja kansi on helpompi kuin sen muovin repiminen jos vauva on sylissä tms kädet varattuna. Mulla ei ole nyt kuvaa siitä.

Meillä taitaa olla noita lasten leikeissä parikin jos en väärin muista. Itse tulin siihen tulokseen et kuivuvat herkemmin siinä laatikossa kun tarralla varustetussa paketissa.

Minä olen yrittänyt etsiä toista kun esikoiselta on jemmassa yksi ja toiseen kerrokseen olisin halunnut toisen samanlaisen. Hyvä että edes tuo yksi on. Joku pampersin vanha on ja tosi kätevä käyttää. Harmi jos niitä ei olekaan enää. Sopivan iso erimerkkisille pyyhkeille.

Älkää nyt hullut pyyhkikö pikkuisianne niillä myrkkyliinoilla....sitten ulvotaan kohta kun on atopiaa, allergiaa ja kuiva iho jne. Kun vastasyntyneestä asti pyöritetty vaikka missä mönjissä.

Älkää nyt hullut pyyhkikö pikkuisianne niillä myrkkyliinoilla....sitten ulvotaan kohta kun on atopiaa, allergiaa ja kuiva iho jne. Kun vastasyntyneestä asti pyöritetty vaikka missä mönjissä.

Toivottavasti saavat vesipesujakin välillä. En tiedä aiheuttavatko nuo pyyhkeet ihottumaa tmv. mutta ihmettelen kyllä kun ei nykyään viitsitä kasvoja pestä, vaan nuo pyyhkeet on sitte niin käteviä!

Toivottavasti saavat vesipesujakin välillä. En tiedä aiheuttavatko nuo pyyhkeet ihottumaa tmv. mutta ihmettelen kyllä kun ei nykyään viitsitä kasvoja pestä, vaan nuo pyyhkeet on sitte niin käteviä!

No mielummin pyyhkäsen niillä ensin suuremmat paskat pois ennenkun altaaseen pistän pojan... :x Mut naamalle en niitä käyttäis, ne jotkut jättää ihan hirveen tahmeen tunteenkin, yäk.

Meillä oli jokin aika sit halpa-hallissa ainun liinoja 2 paketti jonka mukana tuli tuo rasia, mut nyt ei oo kyllä näkyny vähään aikaan..

No voi hurja sentään. Olen käyttänyt meidän lapsilla kaikilla VAIN Natusanin puhdistuspyyhkeitä jokaiseen vaipanvaihtoon syntymästä asti. Isoin on 13v, eikä kenelläkään ole mitään allergiaa, atopiaa tai muuta. Neuvolassa aina vain kehuivat noiden ihoa, ei vaippaihottumaa yms ikinä, enkä KOSKAAN joutunut käyttämään mitään rasvoja peppuihin :) Niin ja nyt joku miettii, että eikö se persus jää likaiseksi, niin ei jää, kun niitä pyyhkeitä käytetään vielä yksi siinäkin vaiheessa, kun se iho on jo olevinaan puhdas. Tosiaan tuo Natusan ja muistaakseni myös Pampers sopi. Halppiksissa oli jotakin, mistä iho alkoi punottaa.

Yhteistyössä