Mihin salarakas??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies

Vieras
Ongelmana on alkava kesäloma.
Pakko olla vaimon kanssa kuukausi mökillä ja se havukka vahtii minua koko ajan.
Tekstareita voi lähettää vain järveltä onkiessa ja päiväkahveille ei pääse lainkaan.
Kokeneet miehet ja naiset neuvokaa mitä tässä pitäisi tehdä?

Vähän sama ongelma, mutta olen nainen ja nyt on eka kesä vasta menossa tämän salasuhteen kanssa! Onneksi ei tarvitse viettää kuukautta perheen kanssa mökillä tms vaan saattaa olla, että nyt pystyn jopa paremmin tapailemaan kultaani kuin talvella. Yritän tuuppia miehen vähäksi aikaa sukuloimaan ja jään vaikka mukamas sairaana kotiin ja sillä aikaa pikku reissulle lähtenyt rakkaani voi tulla kyläilemään.

Tekstareitahan voi lähettää vaikka vessasta ja vastaanottaminen ei ole ongelma: ääni pois kännystä ja se sohvalle viereen, että näkee kumminkin viestin tulon. sit voi vaivihkaa muka alkaa poistella vanhoja viestejä tai pelata jotain ja oikeasti vastailla rakkaalle.

Kyllä sinä keinot keksit kysymättäkin, koska luonto ajaa tikanpojan puuhun ;)) Ajattele positiivisesti, niin löydät ratkaisun ongelmaasi. Ja jos vauhkoonnut jo nyt ennen lomaasi, olet solmussa... Siispä: rauhoitu! Kyl asia ratkeaa ""itsestään"".

Olen itse nainen, jolla on salarakas (ollut vasta kuukauden) ja olemme tavanneet vasta kerran. On ollut pikkuisen vaikeaakin, mut ratkaisin asian silleen, että otin toisen. Elikkä kun Ykkösmies ei pääse, Kakkosmies todennäköisesti pääsee luokseni. Miehet eivät tiedä toisistaan ja koska molemmat ovat naimisissa, niin salassahan tämä pysyy.

Asian alulle panijana olin minä, joten minä ""johdan orkesteria"". ;))

Iloista kesää sulle! Asiat lutviutuvat kyllä...

Noin juuri, useampi niitä pitää olla! Laitetaanko kisa pystyyn, kenellä on useampi salarakas?
Aloitan: Minulla on neljä, silloin ei ole pelkoa kiintymisestä tai rakastumisesta, kuten yhden salarakkaan kanssa usein käy.

""Älä ole huolissasi, salarakkaallakin voi olla salarakas...""

Sinäpä sen sanoit! Itse nimittäin olen salarakas ja itselläni on myös oma salarakas. ""Isäntäni"" on perheellinen mies, jolle perhe on kaikki kaikessa, eikä hän tahdo hajottaa sitä pelkästään himojensa takia. Kotona ei kuitenkaan kuulemma kunnon seksiä saa, joten minä autan häntä siinä asiassa. Oma syyni tähän suhteeseen on se, että tämä mies on älyttömän rikas! Hänen kanssaan saan viettää hotelliöitä samppanja-aamiaisella, pääsen viikonlopuumatkoille Euroopan eri kaupunkeihin ja saan joka viikko uusia ihania luksusalusasuja, jopa elämääkin kalliimpia korsetteja.

Kuitenkin, vaikka hänen mielestään meillä on erittäin villiä seksiä, minulle se on aika laimeaa, lisäksi Isäntä on ulkomuodollisesti, kuin myös suorituskyvyltään jo parhaat päivänsä nähnyt. Niinpä minäkin olen hankkinut oman salarakkaan, nuoren miehen joka jaksaa vaikka koko yön läpi ja on aina valmis kokeilemaan kaikkea uutta ja erilaista.

Joskus Isäntä kyselee, että onko hän tosiaan niin täydellinen, etten kaipaa ketään muuta, johon vastaan että hän on aivan uskomattoman miehekäs ja estoton sängyssä, etten osaisi uneksiakaan paremmasta. Se saa hänet aina tyytyväiseksi ja itse tienaan sillä taas matkan Amsterdamiin. En tiedä, ehkäpä minunkin salarakkaallani on salarakas, mistäpä tietäisin, voihan niitä olla vaikka kuinka monta ""kerrosta"". Toisaalta en edes välitä. Minä en käytä häntä itsetunnon kohotukseen, en myöskään tunne mitään syvää häntä kohtaan, joten mitäpä siinä menetän, vaikka hän panisi kaiken aikaa muita naisia kun ei ole minun kanssani? Kunhan vain kunto kestää vielä minullekin, ja ainakin tähän saakka se on kestänyt.

Miksi asut sen kanssa jos et haluu olla yhdessä, en minä voi ymmärtää siitä, voi olla sun vaimolla samat ajatukset kun sulla, mut sä et tiedä. Sä oot onneton, vaikka sun vaimo kanssa.
P.S. Hyvää kesälomaa, onnea teille molemmille.

mistäs niitä salarakkaita löytyy? ei ole tullut vastaan kaupassa, ei töissä, ei harrastuksista? voisikohan jostain postimyynnistä tilata? sellainen salainen rakas nuorelle miehen alulle olisi kiva. etenkin kun kesäloma alkaa pian ja kaipaisi jotain tekemistä päivien ratoksi. joku jota helliä ja joku johon voisi panostaa.

Olen nopea oppimaan ;)) Eri soittajat tykkäävät erilaisista ""sävelistä"" ja joka kerta, kun otan nahkafagotin käsiini, joudun opettelemaan sen soittimen omat mieltymykset. Kaikki soittimet eivät tykkää kaikenlaisesta käsittelystä!! Joillekin soittimen suuhunpano on aivan uusi kokemus... ;))

Salarakkaan voi löytää vaikka Elli-palstalta... niin minulle kävi! Uskokaa vaan huviksenne. Ihania, aurinkoisia hetkiä takana jo monta kuukautta, kiitos keskustelupalstan. Kaikkea voi ihmiselle sattua, huh heijaa.

Yhteistyössä