J
jooojooo
Vieras
Imetys on ensisijaisesti vauvan ruokkimista. Sivuvaikutuksina voidaan mainita raskaaksi tulemisen vaikeutuminen yai mahdottomuus tietyillä edellytyksillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta HEI mitään hormonaalista ehkäisyä EI saa niin kauan kun imetät!! Ehkäisy -laastari, -tabletit, -rengas, -kierukka ja -ruisku sisältää kaikki samaa ainetta (suurin piirtein) se vaan annetaan eri muodossa. Mulla ei siitä syystä käy yksikään noista. Kuparikierukkaa en ole vielä kokeillu, kondomit meilläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja jooojooo:Imetys on ensisijaisesti vauvan ruokkimista. Sivuvaikutuksina voidaan mainita raskaaksi tulemisen vaikeutuminen yai mahdottomuus tietyillä edellytyksillä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta HEI mitään hormonaalista ehkäisyä EI saa niin kauan kun imetät!! Ehkäisy -laastari, -tabletit, -rengas, -kierukka ja -ruisku sisältää kaikki samaa ainetta (suurin piirtein) se vaan annetaan eri muodossa. Mulla ei siitä syystä käy yksikään noista. Kuparikierukkaa en ole vielä kokeillu, kondomit meilläkin.
Minipillereitä voi käyttää
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Kuparikierukka on ihan ok. Helppo. Eikä maksa mitään. Mulle ei ole ainakaan siitä mitään harmeja tullu.. Ja toistaseks vielä estänyt raskaudenki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Kuparikierukka on ihan ok. Helppo. Eikä maksa mitään. Mulle ei ole ainakaan siitä mitään harmeja tullu.. Ja toistaseks vielä estänyt raskaudenki![]()
Siis häh, saapiko sen ilmaseks?
Alkuperäinen kirjoittaja sori:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta HEI mitään hormonaalista ehkäisyä EI saa niin kauan kun imetät!! Ehkäisy -laastari, -tabletit, -rengas, -kierukka ja -ruisku sisältää kaikki samaa ainetta (suurin piirtein) se vaan annetaan eri muodossa. Mulla ei siitä syystä käy yksikään noista. Kuparikierukkaa en ole vielä kokeillu, kondomit meilläkin.
Minipillereitä voi käyttää
Niin tosiaan, mutta niissä on eri se vaikuttava aine kun muissa. Mutta kun ei nekään sopinu mulle niin pidän niitä vähän samana kun noita varsinaisia e-pilsuja![]()
Täälläpäin ainakin saa synnytyksen jälkeen ilmaseksi kuparikierukan..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Kuparikierukka on ihan ok. Helppo. Eikä maksa mitään. Mulle ei ole ainakaan siitä mitään harmeja tullu.. Ja toistaseks vielä estänyt raskaudenki![]()
Siis häh, saapiko sen ilmaseks?