MIHIN teidän mielestä sossut saa myöntää avustuksia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaa mulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mun mielestä sossussa asiointi, pitäis edellyttää suunnitelmaa. Siis että kuinka tästä vaikeasta elämäntilanteesta eteenpäin. Ja sen suunnitelman etenemisen mukaan sais rahaa, jos ei aiokaan kohentaa omaa tilaansa, vaan jää perse homessa kotiin makaamaan, ei sais mitään.

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mun mielestä sossussa asiointi, pitäis edellyttää suunnitelmaa. Siis että kuinka tästä vaikeasta elämäntilanteesta eteenpäin. Ja sen suunnitelman etenemisen mukaan sais rahaa, jos ei aiokaan kohentaa omaa tilaansa, vaan jää perse homessa kotiin makaamaan, ei sais mitään.

Peesi!

Minun mielestäni velvoitetyöt pitäisi ottaa käyttöön. Eli valtion hanttihommia, kuten teiden siivousta ja puistojen hoitoa. Osa voisi hoitaa vanhuksia yms. Eli samaa mitä siviilipalvelusmiehet nykyisin tekevät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun mielestäni velvoitetyöt pitäisi ottaa käyttöön. Eli valtion hanttihommia, kuten teiden siivousta ja puistojen hoitoa. Osa voisi hoitaa vanhuksia yms. Eli samaa mitä siviilipalvelusmiehet nykyisin tekevät.
Ehkä jotain puistohommia, mutta en tosiaankaan tykkäisi hyvää, että mulle lappaisi muusia naamaan joku kloppi, jolla on kuusmetrinen k**pä otsassa sen takia, että on pakko joutavalle raakille lykkiä muusia suuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ehkä jotain puistohommia, mutta en tosiaankaan tykkäisi hyvää, että mulle lappaisi muusia naamaan joku kloppi, jolla on kuusmetrinen k**pä otsassa sen takia, että on pakko joutavalle raakille lykkiä muusia suuhun.

:laugh: nyt kopsahti. Mutta olet taas oikeassa. Siktikin - jotain "oikeaa tehtävää" kumminkin. Eikä mitään käpyjen keräämistä siksi että keksimällä keksitään tekemistä

Alkuperäinen kirjoittaja Ria:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
yllättävän tai pelottavan moni haluais et siirryttäis tuohon että maassa olis kerjäläisiä, katulapsia, kodittomia kujilla. sitä että heikoilla hetkillä kuolis vaan nälkään ja sairauksiin.. pois niiden jaloista joilla kaikki on hyvin. hirveän surullista..

Yllättävän moni haluaa paapoa ja huolehtia näitä veropummeja?!!Tehdään laitokset köyhille jossa tulee verovaroin ruat, vaatteet yms. mutta ei mitään enempää.

tällaisten on pakko olla provoja tai sokeita sille mitä kaikkea elämässä voi sattua.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

Peesi!

Entäs jos on opiskelija tai tekee huono palkkaista työtä ja saa toimeentulotukea? Ei kai siltikin pidä alata vielä koulu/työpäivän lisäksi tekemään jotain velvoitetyötä?

Yhteistyössä