K
Kuikka
Vieras
Iso kasa ongelmajätettäkö tuo vanha turvaistuin on? Mihin se laitetaan, kun on aikansa elänyt? Ottaako joku jätteidenkierrätyskeskus sen vastaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä veisin kierrätyskeskukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja turvallisuus ennen kierrätystä...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä veisin kierrätyskeskukseen.
ja sitten joku ostaa sen sieltä... sen joka ei ole enää turvallinen?
Roskiin vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turvallisuus ennen kierrätystä...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä veisin kierrätyskeskukseen.
ja sitten joku ostaa sen sieltä... sen joka ei ole enää turvallinen?
Roskiin vaan.
No omahan on asiansa, ei meidän roskiin ainakaan tuollaisia saa laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis siinähän on muovia, metallia, kangasta... Jos alkas purkaa osiin ja veisi sitten ne osat jätteidenkierrätykseen...Taitaa olla aika kova homma alkaa erittelemään niitä osia.
Onko kaikki siis vieneet vaan roskiin ne istuimet? Mulla ei ole pokkaa heittää noin isoa kasaa maatumatonta jätettä roskiin.
Alkuperäinen kirjoittaja mmmm:Meillä on gracon istuin 7kk vanha....ihan pa**a...mä heitän vesilintua tällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Monella on vanhallakin turvaistuimella käyttöä esim. purjeveneellä liikuttaessa voi sen kiinnittää veneeseen ja vauva siihen ettei vain putoa veneestä yms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mmmm:Meillä on gracon istuin 7kk vanha....ihan pa**a...mä heitän vesilintua tällä.
Mikä siinä on vikana?