Mihin voi lahjoittaa lasten ja aikuisten vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjoittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjoittaja

Vieras
Meidän kaupungissa ei ole toimivaa seurakunnan kirpputoria...SPR ja Helluntaiseurakunta kyllä löytyy...mutta mutta...Haluaisin lahjoittaa vaatteet todelliseen TARPEESEEN. Onko vinkkejä?

Ei ne kyllä UFFin kautta todelliseen tarpeeseen mene, eikö ne myy noi vaatteet kirpparillaan?
Mä odottaisin joulupatakeräystä,sinnehän saa viedä vaatettakin. Pelastusarmeija ottaa vastaan ainakin ja menee kotimaahan apua tarvitseville.

Kysy ensi- ja turvakodilta onko tarvetta esim "karkuun lähteneille", eli kaikki tavarat ym jätettävä kotiin jos mies hakkaa / uhkailee tms. Mä olen vienyt leluja sinne ja ovat olleet kiitollisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysy ensi- ja turvakodilta onko tarvetta esim "karkuun lähteneille", eli kaikki tavarat ym jätettävä kotiin jos mies hakkaa / uhkailee tms. Mä olen vienyt leluja sinne ja ovat olleet kiitollisia.

eikä tarvii olla ees karkuun lähteneet.ensikodissa vaatteet pääsevät muutenkin käyttöön.ja yksi minne itse olen lahjoittanut on lastenkoti.siellä on kuulema aina pulaa vaatteista kun yöllä saatetaan hakee ipanoita jostakin.

Yhteistyössä