Mihin voi lähteä 6kk ja 1 1/2-vuotiaiden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äet

Vieras
Keksikää meille tekemistä, perheessä siis vauva, puolitoistavuotias TOSI vilkas tapaus ja kaksi leikki-ikäistä. Leikkikentällä meillä onnistuu käydä hyvin kun on aidattu alue, pystyn esim. imettämään vauvaa ja toi vipeltäjä ei pääse heti karkuun. Mutta uimareissut,kauppareissut (paitsi pikaiset) ym. ei todellakaan onnistu mulla tällä hetkellä! Siis silloin kun olen yksin lasten kanssa. :) Perhekerhoissa ym myös käydään mut eihän niitä nyt ole.
Kyllästyttää katella aina omaa pihaa tai kiertää noita leikkikenttiä, kertokaa vinkkejä mitä muut teette!

Meillä oli viime kesänä kuta kuinkin sama tilanne, vilkas on/oli meidänkin esikoinen. Ei me paljoo muuta kummempaa tehty kuin leikkipuistoissa käytiin. Piti esikoisen perässä kyllä koko ajan ravata, ja imettäminen tapahtui melkein lennossa...

Alkuperäinen kirjoittaja PinkkaMellu:
Onko teidän paikkakunnalla HopLopia?

Löytyy HopLop,mut ei mulla onnistu yksin sielläkään käydä. Vauvaa sylissä raahaten kontata tuon puolitoistavuotiaan perässä niitä käytäviä,se kun OIKEESTI menee ku elosalama joka paikkaan. Lisäksi vielä aika arka kolmivuotias joka haluaa mennä siellä ympäriinsä mut saattaa kuitenkin kaivata yhtäkkiä äitiä turvakseen.

Yhteistyössä