Mikä ärsyttää ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viekku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viekku"

Vieras
(Ja kuka sanoo ettei mainokset vaikuta ihmiseen)
Asiaan. Mua ärsyttää se kun ollaan kipeinä taas.
Mua ärsyttää meidän sotku.
Sitten mua ärsyttää ylimielinen kyylääjänaapuri.
Ja mua ärsyttää itteni kun ärsyynnyn tästä sairastelusta kun tiedän että tää on pientä.

Nälkä. Oon syönyt jo ja vielä pitäisi syödä, vaikka haluaisin jo nukkumaan.
Itseni. Yritän tehdä jotain mihin musta ei ehkä oo.. no, yrittää pitää, mutta ärsyttää jos en kykene siihen.

Mulle on ilmeisesti parin viikon aikana kehittynyt joku laktoosi-intoleranssi.
Kärsin siis ilmavaivoista :( Ja vituttaa jos joutuu alkaa ostaa jotain 24x kalliimpaa rahkaa ja jugua tai että mun omat ja miehen omat.

Tosin en ihmettele tätä, isä ei sietänyt ollenkaan mitään maitojuttuja ja veljelläkin on sama vamma. Mulle vaan puhkeaa kaikki syövät tässä nuoren aikuisen hyvässä iässä putkeen.

YHYY!!!!!!!

On kamalaa, kun sukulaiset eivät ole tuputtautumassa ystäväpiiriini.
On kamalaa, etteivät tuttavat tunge facekamuikseni.
On kamalaa, ettei puhelimeni hälytä yhtä mittaa, kun ihmiset haluavat tietää juuri minun mielipiteeni.

Ärsyttää alakuloni, joka on vienyt voimani ja luottoni onnistumiseen työssäni. Itken ja itken tilaisuuden tullen, mutta ehkäpä ärsyyntyminen olisi terve merkki kääntymisestä parempaan päin?

-ärsyttää ku ei huvita liikkua
-ärsyttää ku hanasta tulee AINA väärän lämpöstä vettä
-ärsyttää ku keittiön roskis on aina täynnä ku alan tekee ruokaa
-ärsyttää ku unohdan ostaa kaupasta tuotteita

Ärsyttää se, että mun pitää alkaa vääntämään munkkeja. Sitten pitää laittaa ruoka, pestä pyykit ja siivota. Haluaisin vaan olla rauhassa, mutta ei. Ärsyttää sekin että illalla on taas ihan loppu ja pitää mennä aikasin nukkumaan että jaksaa yöllä herätä.

Ärsyttää ku eilen ärsytti niin paljon, että vetäsin ihan liikaa sipsejä siihen ärsytykseen ja nyt turvottaa.

Ärsyttää ku en saa takalistoani tästä sohvalta joko lenkille tai polkemaan cross trainerilla.

Ärsyttää ku piti ottaa paino tänään, mutta en uskalla mennä vaa'alle sattuneesta syystä..

Ärsyttää tuo mies ku on taas täynnä virtaa heti aamusta.

Ärsyttää lapsen uhmaikä, kun se huutaa aina kun pitäis lähteä jonnekkin tai olla nätisti jossakin. Ärsyttää omat hormoneista johtuvat vaivat. Ärsyttää mies joka on aina honolla tuulella eikä osallistu kotitöihin. Ärsyttää ainainen sotku. Nyt ärsyttää kun on kylmä ilma kun just oli tottunut lämpimämpiin säihin.

Huomenta ärsyilijät.
Nyt mua ärsyttää eniten se kun lapsi yrjösi taas vaikka eilen oli jo yrjötön päivä. Mua ärsyttää kun en tiedä sairastunko kohta itse vai en.

Yhteistyössä