Mikä asia elämässäsi on parasta tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarppus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sarppus

Jäsen
03.08.2010
562
0
16
Siinä se olikin, tuntuu, että usein niitä huonoja puolia tulee vatvottua ja huudeltua, mutta mikä asia on tällä hetkellä parasta elämässäsi? Se joka saa mielesi iloiseksi ja se jonka avulla jaksat eteenpäin. Se, jota ilman et juuri nyt voisi olla.

Minulla se on hetket miehen ja kolmen pojan kera, työ, pihan hoito, ompelutouhut ja oma blogi. 3 viimeistä terapiaa. Kaikki sulassa tasapainossa keskenään. :D

Kerrankin hyvä aloitus!

Mulla parasta on tytär, jonka vuoksi tsemppaan vaikkei aina jaksais. Nyt on myös ihana mies, joka saa unohtamaan huolet! Elämässä on moni asia hyvin, on oma koti ja oma auto ja vaikkei rahaa oo mihinkään ylimääräiseen niin tuntuu ettei mistään todella tärkeästä ole tarvinnut luopua.

Tasapainoinen olo jota ei moneen vuoteen ole ollut. Tyttären kanssa iltakeskustelut, tulee puhuttua kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kaks kissa vauvaa jotka ilostuttaa joka päivä. Rakkaat ystävät. Varmaan on paljon muutakin mutta tälleen äkkiseltään ei tule mieleen :)

Mulla parasta on nuo 2 poikaa, joiden kanssa olen kotona päivät. Toki välillä on raskastakin uhmaikäisen ja vauvan kanssa, mutta kuitenkin ne positiiviest hetket peittoavat mennen tullen kaikki kiukkuilut. Toinen ihana asia on mies, joka on tosi reilu, tasapainoinen ja kiltti. Ihana isä lapsillemme ja tietenkin puolisona mitä parhain. Myös liikunta, jumpat ja salillä käynti, on se tärkeä oma harrastus. Siitä saa niin paljon voimaa arkeen.

Onhan näitä kaikenlaisia. Lapset toki, mies ja siis perhe ylipäätänsä. Ihan kiva työ. Uusi raskaus ja se että pikkuveikan esikoinen syntyy samoja aikoja kuin meidän vauva. Positiivisella mielellä syksyn tuomiin uusiin muutoksiin.

Yksi yksittäinen positiivinen juttu on se että juuri huomasin käytävässä olevan taas laatikko poikineen vaippoja odottamassa. =) Helpottavat kummasti arkea kun saa nuo erityislapsille ilmaiseksi ja kotiinkuljetettuina. Taas saa hyvillä mielin makseskella veroja!

Mulla on elämässäni aviomies, jonka kanssa on iso kriisi takana, ja pääsimme siitä yli uuteen alkuun. Rakastamme molemmat toisiamme paljon. Vaikeudet vahvistaa- pitää paikkansa ainakin meillä.

meidän ihana koti ja mun ihana mies. Ja se että vaikka asiat on ollu lähiaikoina aika perseellään niin nyt alkaa tuntua ja siltä että kyllä tästä vielä noustaan:) ja ollaan meidän parisuhdekin syventynyt tässä vaikeuksien keskellä (keskenmeno siis)

Pojan kanssa "sussuttelu" iltaisin, kun hierotaan neniä yhteen ja jutellaan päivän asioista :heart:
Oman pihan satonäkymät :D
Molemmat ihan eri skaalalla, mutta mukavia silti.
Kohta alkava ruokis ja odottava katkarapusalaatti :p

Oma lapsi on tietysti se ykkönen. Jaksan aina vaan hehkuttaa sitä miten rakas tuo poika on :heart: Oma koti on myös mieluinen ja rakas, kesän menojen jälkeen täällä viihtyy ihan luvattoman hyvin. Kolmas ilonaihe on mielenkiintoiset opinnot ja se että olen opiskelija. Akateemisesta vapaudesta tulee olemaan vaikeaa luopua. Nimimerkillä viimeksi töissä vuonna 2005...

Kaikki velat, (talo-ja tilavelat mukana) maksettu pois, terve 9 v poika joka syntyi aikoinaan keskosena, parisuhde kunnossa, miehellä töitä ja itselläni muutama eläin joita saan hoidella:). Miehen selkärankareuma hyvällä hoidolla kivuton ja itse uskalsin mennä hammaslääkäriin ja ensi viikon perjantaina paikataan viimenen reikä!

on itsensä löytämistä, seesteisyyttä kriisien jälkeen ja uutta rakastumista, ehkä sitä sitten osaa taas paremmin arvostaa asioita, kun on takana jotain ikävää. Enemmän pitäisi silti miettiä niitä hyviä puolia ja myös etsiä niitä ihan arkipäiväisestäkin elämästä =) itse olen huomannut sen auttavan monessa asiassa.

kyllä oikeastaan ihan kaikki muu, paitsi raha-asiat.
(työnantaja kunnostautui kunnon palkanalennuksilla taannoin)

eli terveys, perhe, no työkin aika paljon, eräänlainen vapaus ja kaikki lukemattomat pienet ilot kuten vaikka herkuttelut, kesä, kesä, kesä ja kesä.

Yhteistyössä