Mikä auttaa makeanhimoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mässäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mässäilijä

Vieras
Mikä auttaa jatkuvaan karkkihimoon? Olen jättynyt karkit ja roskaruuan kokonaan pois ja edelleen parin viikon jälkeen tekee jatkuvasti mieli karkkia, suklaata, roskaruokaa. Olen toistaiseksi saanut itseni hillittyä kaupassa ja kävellyt nopeasti karkkihyllyn ohi. Mutta se himo on edelleen jäljellä. Auttaako siihen mikään? :(

Mitäs jos ostat terveellisiä naposteluherkkuja? Vesimelonia, viinirypäleitä, marjoja jne. Ei enää kauaa kun saat ostettua tuoreita mansikoita, herneitä jne.

Joskus kuulin vinkin, että tekee banaanilastuja ja laittaa ne pakkaseen, kaverin mielestä parasta herkkua karkkilakossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Syö kasviksia ja kohta tulee ihania mansikoita ja herneitä. Ja kyl sitä makeaa voi välillä vähän syödä. Ja pakasta mehuja jäätelöiksi..

Juuri nyt en voi syödä edes vähän karkkia, koska karkinhimo on tästä karkkilakosta johtuen niin kova, että jos yhden otan, niin menee takuulla pussillinen. ehkä sitten myöhemmin, kun en enää koko ajan kaipaa sitä suklaata, voinkin silloin tällöin vähän maistaa. Olen nyt syönyt hedelmiä silloin kun oikeen tekee makeaa mieli, mutta ei se kyllä todellakaan ole suklaan väärti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Auttaako se oikeasti? Mistä sitä saa?

Mul ei kyl auttanut,vaikka säännöllisesti koko purkin vedin, ihan samalla tavalla teki makeaa mieli kuin aina ennenkin,mutta jokainen on yksilö, joten kannattaa kokeilla. ;) Itse ostin ihan marketista, luontaistuote hyllystä, mutta saa myös terveyskaupoista ja varmaan apteekista..?

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Auttaako se oikeasti? Mistä sitä saa?

Mul ei kyl auttanut,vaikka säännöllisesti koko purkin vedin, ihan samalla tavalla teki makeaa mieli kuin aina ennenkin,mutta jokainen on yksilö, joten kannattaa kokeilla. ;) Itse ostin ihan marketista, luontaistuote hyllystä, mutta saa myös terveyskaupoista ja varmaan apteekista..?

Siinä se ongelma onkin, kun noissa kromeissa on paljon eroja. Toisissa on niin vähän sitä itse vaikuttavaa ainetta ettei ne auta.
Ja toinen ongelma on tietty se, jos syö sitä makeaa vanhasta tottumuksesta vaikka ei tekisikään mieli :whistle:

Yhteistyössä