mikä auttaa tummiin silmänalusiin!! nyt tarviin neuvoja!!!

Joskus on suositeltu Helena Rubinsteinin Magic concealer-peitevoidetta. En ole itse kokeillut, mutta on hankintalistalla. Se jotenkin muokkautuu oman ihonvärin kanssa? Tuttu kosmetologi sanoi että kun sitä kerran kokeilee niin ei enää voi olla ilman???

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Joskus on suositeltu Helena Rubinsteinin Magic concealer-peitevoidetta. En ole itse kokeillut, mutta on hankintalistalla. Se jotenkin muokkautuu oman ihonvärin kanssa? Tuttu kosmetologi sanoi että kun sitä kerran kokeilee niin ei enää voi olla ilman???

Juuri tätä meinasin ehdottaa, on tosi tosi peittävää! Ja ikään kuin samaa ainetta kuin valokynässä, mut riittoisampaa. Iso putkilo (hintaa kyllä 50e), mut kestää varmaan vuoden. Valokynä kuivettuu aika nopeasti...

säännölliset elämäntavat, riittävästi unta, juo riittävästi vettä. Ei liikaa viinaa eikä liikaan kofeiinia.
Paraskaan meikki ei peitä pussittavia tummia silmänalusia eikä ehkäise liiallisen biletyksen aiheuttamaa ennenaikaista rypistymistä.

Minäkin suosittelen ennemmin hyvää silmänympärysvoidetta + peitevoidetta. Hyviä peitevoiteita ovat esim. aiemmin mainittu H. Rubinstein sekä Joe Blasco. Molemmat maksavat n. 50e. Jos hiukan huokeampaa haluaa, niin Lumenellakin on hyvä peitevoidetrio, jossa on sinertävän ihon neutralizer sekä punertavalle iholle kaksi erisävyistä neutralizeria.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin suosittelen ennemmin hyvää silmänympärysvoidetta + peitevoidetta. Hyviä peitevoiteita ovat esim. aiemmin mainittu H. Rubinstein sekä Joe Blasco. Molemmat maksavat n. 50e. Jos hiukan huokeampaa haluaa, niin Lumenellakin on hyvä peitevoidetrio, jossa on sinertävän ihon neutralizer sekä punertavalle iholle kaksi erisävyistä neutralizeria.

Joo, just näin!

Peitevoide/valokynä levitetään silmän alle ja nurkkiin töpöttelemällä sormin tai meikkisienellä, ei saa levittää sipaisemalla, vaan töpötellen.

Siis onko tää enää ymmärrettävää? Saatika sitten suomenkieltä... Joku muu ehkä osaa selittää paremmin. Mun täytyy varmaan mennä nukkumaan. |O

Yhteistyössä