mikä auttais

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:09 miikuli kirjoitti:
tähän järkyttävään iltapahoinvointiin :x

hedelmiä menee ihan kiitettävästi,mut ei tunnu helppaavan ku hetkeks :attn:

Ihan "hölmönä" kyselen, että ootteko pieniin päin? Voi ihanaa :heart: Onnittelut koko perheelle.

ihanaa muutkin kärsii iltapahoinvoinnista.mulla ei auta mikään jos syö jotain niin maha menee kipeäksi oksettaa ja väsyttää.viikkoja on nyt 13+2 ja toivottavasti menee kohta ohi tämä huono olo

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:10 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:08 mimmali kirjoitti:
Mua on auttanu vesi. :)
Tai joku pieni suolanen..

Ja sähän oot hyvä neuvomaan ku et oo ees raskaana ollut ja raskauspahoinvoinnista oo tietookaan :headwall:

Ai oliko kyse raskauspahoinvoinnista?
Luulin että ihan iltapahoinvoinnista..siis siitä että huimaa/oksettaa iltaisin.sori. :snotty: <br><br>

No kun hetkiseks auttaa nektariini,tomaatti,omena,appelsiinituoremehu...tuntuu et kokoajan tartteis jotain suuhunsa laittaa. :x

yleensä mulla on alkanut pahoinvointi viikolla 8,mut nyt jo 6:lla.Toivottavasti ei kestä sit vastaavasti pitempäänkin :\|

Nyt viikkoja vasta 7+4 ja olo ihan erilainen ku tammikuun odotuksessa.Toivottavasti saadaan joululahja meille :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:27 miikuli kirjoitti:
No kun hetkiseks auttaa nektariini,tomaatti,omena,appelsiinituoremehu...tuntuu et kokoajan tartteis jotain suuhunsa laittaa. :x

yleensä mulla on alkanut pahoinvointi viikolla 8,mut nyt jo 6:lla.Toivottavasti ei kestä sit vastaavasti pitempäänkin :\|

Nyt viikkoja vasta 7+4 ja olo ihan erilainen ku tammikuun odotuksessa.Toivottavasti saadaan joululahja meille :heart:
=) voi miten ihana uutinen =)

Toivon todella teille Parasta mahdollista joululahjaa :hug:

Minulla auttoi alkuajan pahoinvointiin kuivan näkkärin/hapankorpun imeskely.

Tai kuivahtaneen ruisleivän.

Toivottavasti pahoinvointi hellittää.Mä oon täällä liki tippa linssissä aivan ihana uutinen (tosin varmaan "myöhästyin" varmaan taas alkuperäisestä uutisesta).

Mulla on kaikki sormet ja varpaat pystyssä täällä onnellisen odotuksen puolesta :hug: :flower:

mulla auttaa ainakii autossa pahoinvointiin se kun laittaa esim .kylmävesipullon vatsan päälle :D siis että on viilee massu,kyllä totta se on,se auttaa,pistä siis jääpalapussia ohuen pyyhkeen sisään ja se vatsalle viilentämään tai sitten jäisiä marjoja,mehujäätä tms.kylmää =)

Hirvee suolan tuska on kokoajan...suolapähkinöitä,shipsejä,mut eihän niitä voi syödä,kun verenpaine kärsii sit.Iltaa kohti menee ihan järkyttäväksi olo.
Nyt en malta poistua tästä,kun viikon ollut ilman konetta.....omenaa järsin samalla :p

Onnea Miikuli hurjasti! :)
Onko muuten mahd että maksasairaus tulee uudelle lapselle? Toivottavasti kaikki menee hyvin, toivon paljon enkeleitä teille matkaan, toivottavasti saatte joululahjan ihanan :) :heart:

Pahoinvointiin: Ei auta mikään, kuukaus eteenpäin niin se helepottaa :)

:flower: onnea! Pahoinvointihan on vallan hyvä merkki raskaudessa :D
Oletko kokeillut mitään kylmiä hedelmä-lassijuomia? Ja tosiaan ihana pikku suolanen on suolakurkku juustoviipaleen sisällä :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:32 miikuli kirjoitti:
Hirvee suolan tuska on kokoajan...suolapähkinöitä,shipsejä,mut eihän niitä voi syödä,kun verenpaine kärsii sit.Iltaa kohti menee ihan järkyttäväksi olo.
Nyt en malta poistua tästä,kun viikon ollut ilman konetta.....omenaa järsin samalla :p
paljon onnea toivotaan että kaikki menis hyvin

No näin aluksi hirmusesti onnea :hug:

juu mullakaan ei auttanu muu ku se suolanen ja vieläkerran suolanen...onneksi ittellä oli paineet niin alhaset, että pysty surutta naposteleen kaikkee suolasta...huono puoli oli vain se että tahtonuita kiloja heti kertyä :whistle: :ashamed:
Tarkistappa vasiten ne paineet, jos vaikka pikkusuolakuurin tarpeessa olisit ;)
Toivottavasti helpottaa ittellä helpotti vast joskus rv20....ja sitten alakoki jo närästään.. \|O

Onnea teille :D

Kaikki menee varmasti ohi. Ja eihän sitä suolaista varmaan tarvitse määräänsä enempiä syödä, kokeile,jos pieni määrä jotain vie himot pois ja huonon olon. Sen jälkeen sitten niitä hedelmiä jne.

Pidähän meidät ajantasalla :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:35 äiskä kirjoitti:
Onnea Miikuli hurjasti! :)
Onko muuten mahd että maksasairaus tulee uudelle lapselle? Toivottavasti kaikki menee hyvin, toivon paljon enkeleitä teille matkaan, toivottavasti saatte joululahjan ihanan :) :heart:

Pahoinvointiin: Ei auta mikään, kuukaus eteenpäin niin se helepottaa :)

kaikkihan on mahdollista.sairaus ei ole perinnöllistä vaan ihan sattuman kauppaa.voihan se uudelleenkin sattua meille,mutta ei tässä maailmassa mitään saa jos ei edes yritä.mä ainakin kovasti koitan olla positiivisella mielellä tulevaa kohtaan =) :heart:

Yhteistyössä