mikä avuks hiustenlähtöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
onko jotain shampoota (apteeksista) olemassa mikä vahvistaa hiuksia vai lääkkeitä?

siis oikeesti, hiuksia lähtee ihan sikana joka hiusten pesussa.... ja tuntuu jo että niitä on oikeesti alkanu vähentyy mun päästä...

MIkä sulla sitä aiheuttaa? Synnytys, ravitsemus ym?
Mulla lähtee vieläkin hiuksia järkysti, lapsi 9kk. En oel tehnyt asialle mitään, kai se luonto joskus tämän vaivan korjaa :D

en tiiä mikä sitä aiheuttaa, mut pikkuhiljaa alkaa jo pelottaa, ennen sentään pystyin kunnon ponnarille laittaa hiukset, mut nyt hiukset on huomattavasti muuttuneet, on paljon ohuemmat ja niitä on vähemmät... oon 47v. (lapset jo aikuisia)

Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa:
en tiiä mikä sitä aiheuttaa, mut pikkuhiljaa alkaa jo pelottaa, ennen sentään pystyin kunnon ponnarille laittaa hiukset, mut nyt hiukset on huomattavasti muuttuneet, on paljon ohuemmat ja niitä on vähemmät... oon 47v. (lapset jo aikuisia)

Se voi olla toi sun ikä. Vanhemmiten (sori sananvalinta :D ) hiukset harvenevat.

Hae parturiliikkeistä sellaista kuin system4 hiusvesi. Mulla auttoi,kun odotus/imetysaikana lähti tukkaa ihan jumalattomasti päästä. Ja mun äidillä auttoi myös kanssa,kun iän myötä alkoi hiukset harvenemaan:). Samaa sarjaa on myös tietääkseni shampoo+hoitoaine,mutta tuo hiusvesi ainakin auttaa,äitini kanssa käytimme vain siis sitä,emmekä noita shampoo ym,:). Maksaa noin 11? se puteli.

Yhteistyössä