|O |O :ashamed: Toi tyttö on aivan ylivoimasen mahdoton!!!! Uhmakas se on ollut jo 1-vuotiaasta asti mutta luulin tossa 2.5-vuotiaana että pahin kärvistymä on jo takana.Mitä että???Ei todellakaan vaan pahenee koko ajan |O Mä olen välillä niiin loppu että tekis mieli vaan lyödä pää seinään ja herätä vaikka 10 vuoden päästä :ashamed: Omapäinen ja tulinen luonne tyttö on ollut aina mutta nyt on tullut tää ´mä haluun,mä en halua´vaihe.mitä ihmettä mä voisin tehdä että se loppuis?Meille syntyi vauva viime elokuussa ja olen antanut esikoiselle enemmän huomiota kuin vauvalle joten siitä tuskin on kyse.Otetaan esim.tilanne :
Tyttö:Mä en halua iltapalaa.
Minä:No sitten et syö sitä.
Tyttö:Mutku mä haluuun.Mä haluuun!!!Mä haluun!!!
Ja sit tietysti annan sen hälle.Mut mietin et pitäskö vaan ihan raa´asti olla antamatta esim,just iltapalaa tms.Vaikka tiedän että tyttö ei ole tosissaan,kuhan ärsyttää.
Olen yrittänyt kaikki keinot paitsi tuota eli olen kysynyt että miksi hän sanooo niin vaikkei tarkoita yms.mutta tuloksetta.
Neuvoja otan epätoivosena vastaan :ashamed:
Tyttö:Mä en halua iltapalaa.
Minä:No sitten et syö sitä.
Tyttö:Mutku mä haluuun.Mä haluuun!!!Mä haluun!!!
Ja sit tietysti annan sen hälle.Mut mietin et pitäskö vaan ihan raa´asti olla antamatta esim,just iltapalaa tms.Vaikka tiedän että tyttö ei ole tosissaan,kuhan ärsyttää.
Olen yrittänyt kaikki keinot paitsi tuota eli olen kysynyt että miksi hän sanooo niin vaikkei tarkoita yms.mutta tuloksetta.
Neuvoja otan epätoivosena vastaan :ashamed: