E
"epätoivoinen"
Vieras
Mikä avuksi kun mies ei vaan keskustele asioista? Ollaan oltu 6 vuotta yhdessä ja koko suhteen ajan ollut tämä sama ongelma! Mies kertoi jo aiemmin viikolla menevänsä auttamaan isäänsä tänään remontissa, ja aikoi ottaa nelivuotiaan lapsen mukaansa. Yhteisellä aamiaisella mietin ääneen, jaksaakohan lapsi olla niin pitkää aikaa mukana ulkotöissä häiritsemättä vaaria. Mies ei sanonut siihen oikein mitään. Puolen tunnin päästä mies tuli täysissä ulkovaatteissa sanomaan että hän lähtee nyt. Lapsi jäi minulle, joka ei sinänsä haittaa kun olen kotona, mutta suututtaa niin kovasti taas että mies muutti suunnitelmia keskustelematta kanssani.
Nämä on pieniä asioita yksittäin, mutta lähes päivittäin toistuvina olen vakavasti alkanut harkita eroa. Neuvokaa mua, onko mitään tehtävissä? Ystävällisesti ja tietysti myös vihaisesti olen yrittänyt vaatia keskustelua asioista, tuloksetta.
Nämä on pieniä asioita yksittäin, mutta lähes päivittäin toistuvina olen vakavasti alkanut harkita eroa. Neuvokaa mua, onko mitään tehtävissä? Ystävällisesti ja tietysti myös vihaisesti olen yrittänyt vaatia keskustelua asioista, tuloksetta.