A
Apua
Vieras
Mikä avuksi kun pullovauva kieltäytyy pullosta? Nälkä näkyy selvästi olevan, mutta pullon näkeminenkin tuottaa uskomattoman raivarin. Max 15ml menee alas mukisematta. Lopulta kovaan nälkään sain huijattua juomaan noin 70-80ml niin että poika istui sitterissä.
En tiedä missä mättää. Vatsa ei vaikuta olevan kovinkaan kipeä. Cuplatonia käytetään ja korvikkeena Tutteli. - Ei vaikutusta käytökseen jos kokeilee Nannia.
Olen itse jo aika valmis luovuttamaan, kamala masennus ja imettäminenkin jäi kun poika ei suostunut rinnalle. Sai raivarin kun tissi oli edes posken vieressä. Ei oikein kai oppinut imemään.
Pari viikkoa imetyksen lopetuksesta sujui ihan ok, mutta nyt viikonpäivät syöminen on ollut yhtä helvettiä. Ehkä yksi tai kaksi syöttöä päivässä menee hyvin. Ennen yöt sentään sujui ja meillä alkoi olla hyvä rytmi, mutta nyt yötkin ovat vain yhtä huutoa.
Ikää on 7 ja puoli viikkoa vasta.
Ei juurikaan pulauttele. Röyhtäilee ihan kiitettävästi. Nukkuu ok.
On pitkä ja hoikka vauva jonka ihan tosissaan pitäisi saada syötyä.
Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?
En tiedä missä mättää. Vatsa ei vaikuta olevan kovinkaan kipeä. Cuplatonia käytetään ja korvikkeena Tutteli. - Ei vaikutusta käytökseen jos kokeilee Nannia.
Olen itse jo aika valmis luovuttamaan, kamala masennus ja imettäminenkin jäi kun poika ei suostunut rinnalle. Sai raivarin kun tissi oli edes posken vieressä. Ei oikein kai oppinut imemään.
Pari viikkoa imetyksen lopetuksesta sujui ihan ok, mutta nyt viikonpäivät syöminen on ollut yhtä helvettiä. Ehkä yksi tai kaksi syöttöä päivässä menee hyvin. Ennen yöt sentään sujui ja meillä alkoi olla hyvä rytmi, mutta nyt yötkin ovat vain yhtä huutoa.
Ikää on 7 ja puoli viikkoa vasta.
Ei juurikaan pulauttele. Röyhtäilee ihan kiitettävästi. Nukkuu ok.
On pitkä ja hoikka vauva jonka ihan tosissaan pitäisi saada syötyä.
Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?