Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuiKKu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TuiKKu

Aktiivinen jäsen
04.06.2004
4 069
0
36
Joensuu
Kalanmaksaöljy-tabuja ottanut nyt parina aamuna,niin välillä närästää ja röyhtäytyksen mukana tulee kalanmaku suuhun :$
Juon kuitenkin reilusti vettä/mehua tablettien kanssa.

Mikähän tuohon auttais,vai pitäiskö jotain syödä päälle?

Mulla oli samaa kunnes vaihdoin merkkiä, olivat liian "väkeviä" kun laski verenpaineetki liian alas ettei pystyssä pysyny. Niissä on kyllä eroja kokeilemalla löytyy sopiva

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Mulla oli samaa kunnes vaihdoin merkkiä, olivat liian "väkeviä" kun laski verenpaineetki liian alas ettei pystyssä pysyny. Niissä on kyllä eroja kokeilemalla löytyy sopiva

Siksköhän mulla oli eilen ja tänäkin aamuna huimaava olo,enkä ottanut ku pari kertaa noita sen 2kpl.

Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:

Siksköhän mulla oli eilen ja tänäkin aamuna huimaava olo,enkä ottanut ku pari kertaa noita sen 2kpl.

Noin mullaki vaikutti justiin, että huimasi ja oli kokoajan semmonen öklö olo, kunnes sitte mittasin verenpaineen ja oli tosi alhainen.

Minkä merkkisiä syöt?

T: :) M-mustana

Alkuperäinen kirjoittaja Alashandra:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:

Noin mullaki vaikutti justiin, että huimasi ja oli kokoajan semmonen öklö olo, kunnes sitte mittasin verenpaineen ja oli tosi alhainen.

Minkä merkkisiä syöt?

T: :) M-mustana

Citymarketista ostettiin Pirkan Omega 3- kalaöljy 930 mg tabuja. Mut miten ne noin nopeesti ois muka vaikuttanu,että heti ekasta käyttökerrasta,ku eilen otin ja kohta tuntui jo huimausta? Ja sitä ennen oli toooooosi pitkä aika kun oon noita viimeeks ottanu,ees yhtäkään kertaa.

Jaa-a oiskohan sitte joku muukin syy?
Ei ne tosiaan nuin äkkiä pitäs vaikuttaa, mutta jos tosiaan jatkuu niin suosittelen vaihtamaan merkkiä jos kerran närästääkin. Mulle nuo samat oli liian väkeviä, samoin Möllerit, olen nyt syönyt Vitamarin omegoita ja ne sopii niissä on vähemmän niitä rasvoja.

Yhteistyössä