A
"ahdistaa"
Vieras
Äitini kuoli syksyn alussa yllättäen. Meillä on kaksi pientä lasta joten en kerkeä kauheasti ajatella mitään kun koko ajan on tekemistä. Nyt vähän väliä mulle on alkanut tulemaan ihan hirveä olo, oon yrittänyt aikaisemmin työntää pois mielestäni sen ettei äitiä enää ole. Itkettää kamalasti mutta en jotenkin pysty itkeä, läheisiä kyllä on mutta kenenkään nähden en pysty jostain syystä nykyään itkemään. Mieheni on ainut jonka lähellä on "hyvä" itkeä mutta hänellä ei ole mulle aikaa. Ja yksin en myöskään usein itke.
Monesti tuntuu kauhealta myös katsoa jotain lastenohjelmia, jotka ovat tuttuja lapsuudestani (ja lapseni katselevat juuri niitä joita itsekin olen katsonut), tulee niin paljon muistoja mieleen ja jotenkin kamala olo enkä meinaa pystyä olla kuulemassa/näkemässä niitä ohjelmia. Välillä tuntuu etten muutenkaan jaksa kaikkea, olen hermostunut ja kiukkuinen varsinkin miehelleni koko ajan ja lapsillekin tulee ehkä turhan usein hermostuttua (siis tiuskittua, en tosiaankaan ole käynyt/aio käydä heihin käsiksi).
Millä vois helpottaa oloa?
Monesti tuntuu kauhealta myös katsoa jotain lastenohjelmia, jotka ovat tuttuja lapsuudestani (ja lapseni katselevat juuri niitä joita itsekin olen katsonut), tulee niin paljon muistoja mieleen ja jotenkin kamala olo enkä meinaa pystyä olla kuulemassa/näkemässä niitä ohjelmia. Välillä tuntuu etten muutenkaan jaksa kaikkea, olen hermostunut ja kiukkuinen varsinkin miehelleni koko ajan ja lapsillekin tulee ehkä turhan usein hermostuttua (siis tiuskittua, en tosiaankaan ole käynyt/aio käydä heihin käsiksi).
Millä vois helpottaa oloa?