T
Tyttö-82
Vieras
Poikaystävän kanssa on ollu erimielisyyksiä noiden tietokonepelien pelaamisesta. Yhdessä asutaan ja yleensä se iltaisin pelaa enemmän kuin me tehdään yhdessä jotain. Välillä menee jopa koko ilta silleen että se pelaa tietokoneella jotain pelejä ja mä teen sitten yksin jotain muuta esim. katon telkkaa tai luen. Jos oon antanu sen pelata vaikka pari tuntia ja ehdotan sitten esim. elokuvan kattomista niin ei kuulemma halua tai sitten sanoo että myöhemmin. Ja välillä se myöhemmin on vasta seuraavana päivänä. Välillä se saattaa suuttuakin jos yritän vaikka tunnin päästä uudestaan ehdottaa jotain elokuvaa. Eilen se otti puheeksi sen kun sen mielestä meillä ei ole ollu lakanoiden välissä paljoo mitään. Sanoin siihen että ei mua kauheesti kiinnosta jos mun seura kelpaa enemmän vaan siellä lakanoiden välissä eikä muuten. Se ei meinannu mennä sille jakeluun, mutta kai se lopulta jotenkin meni. Oon sitten miettiny että mistä tämmönen käytös johtuu. Onko se vaan semmonen että sille on tärkeempää viettää enemmän sitä ns. omaa aikaa. Välillä oon myös pelänny että onko se riippuvainen noista peleistä kun se pelaa niin paljon. En tiedä miten mä puhuisin sille tästä asiasta kun se tuntuu käsittävän aina jotenkin väärin tai ei ymmärrä ollenkaan. Mitä siis pitäisi tehdä?