mikä blogi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärrän, mutta tiedät varmasti, että kyseinenkin blogi on saanut tällä palstalla negatiivista palautetta jopa moukkamaista voisi sanoa.

Siksi ei varmasti halua blogiaan täällä mainittavan.

Kaikki lastenvaateblogit on niin SAMANLAISIA! Oon tässä selaillut noin 5 blogia ja kolmessa oli esiteltynä uusimmissa postauksissa joku uus välikausipukumallisto. Miten noita joku jaksaa aktiivisesti seurata. Jaksaa näköjään, koska vaikka olis minun makuuni kuinka tylsä ja persoonaton blogi, monesti niillä on samantien joku 600 lukijaa, jos aiheena on lastenvaatteet. No ei kai siinä, kaikki tykkää mistä tykkää.

Kyllä sä ap oot pellejen pelle!! Uteliaisuudellas ei oo mitään rajaa, ja teit tämän tahallasi saadaksesi taas aikaan tällasen haukkumaketjun!
Pelle oli kyllä sekin joka sen blogin paljasti. Uteliaisuudella ja ihmisten käytöstavoilla ei ole mitään rajaa!

Miksi tuo tyttö raasu on noin ylipuettu?
Siis nätisti voi pukea mutta tuo on aivan sen oloinen kuin vaatteet olisi tärkeintä ja lapsi paran liikkuvuus ei,
ei saa liikkua jotta ei vaatteet sotkeennu kuva minulle välittyy tuosta blogista.
Ja itsekin isona ihmisenä, miksi kesällä pitää kerrospukeutua kun muutenkin jo rasvakerros ahdistaa?
Nämä nyt vaan oli minun ajatuksiani,
tosin empä viitsinyt blogia kommentoida hänen omalla sivullaan millään lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja en tykännyt;24237122:
Miksi tuo tyttö raasu on noin ylipuettu?
Siis nätisti voi pukea mutta tuo on aivan sen oloinen kuin vaatteet olisi tärkeintä ja lapsi paran liikkuvuus ei,
ei saa liikkua jotta ei vaatteet sotkeennu kuva minulle välittyy tuosta blogista.
Ja itsekin isona ihmisenä, miksi kesällä pitää kerrospukeutua kun muutenkin jo rasvakerros ahdistaa?
Nämä nyt vaan oli minun ajatuksiani,
tosin empä viitsinyt blogia kommentoida hänen omalla sivullaan millään lailla.

siellä voikaan enää kommentoida muuta kuin "ihanaa ja mahtavaa" -tyyliin. Niin olin tuossa toisessa ketjussa blogistin kirjoituksista ymmärtäväni..

[QUOTE="kirppu";24237185]En ole ap mutta onko kamalaa kysellä jonkun perään jos siitä piitää, kuten minä sain sen kuvitelman aloittajan viestistä.
Itsekin kyselin tänään yhden blogin perään ja sitä kautta sen löysin :)
Miksi aina pitää ajatella pahaa :( motiivia jne.[/QUOTE]

Tässähän oli tarkotus saada se blogi selville, mistä ei toisesssa ketjussa mainita. Mutta aika hyvä keino ap, tosin läpinäkyvä!

No jos kirjoittaa julkista blogia niin on se nyt kumma että sitä täytyisi salailla!

Tuo blogi on tuollainen perus egonnostatus-blogi, tokikaan se ei oikeuta ketään kirjoittamaan alatyylisiä vihjailuja.

[QUOTE="vieras";24237235]No jos kirjoittaa julkista blogia niin on se nyt kumma että sitä täytyisi salailla!

Tuo blogi on tuollainen perus egonnostatus-blogi, tokikaan se ei oikeuta ketään kirjoittamaan alatyylisiä vihjailuja.[/QUOTE]
Kommentteja pitää pystyä kestämään jos elämästään haluaa julkisen:stick:

Ihan uteliaisuuttani kävin katsomassa. Ihan kivalta vaikutti jos vaatteista tykkää, kivat kuvat. Joku yllä sanoi että lapsi on ylipuettu. Ei minusta, ei kaikkien lasten tarvitse kulkea samanlaisissa lökäpebaverkkareissa, vaikka minun ja ehkä sinunkin lapsesi niin tekevät.

[QUOTE="puddighinu";24238050]Ihan uteliaisuuttani kävin katsomassa. Ihan kivalta vaikutti jos vaatteista tykkää, kivat kuvat. Joku yllä sanoi että lapsi on ylipuettu. Ei minusta, ei kaikkien lasten tarvitse kulkea samanlaisissa lökäpebaverkkareissa, vaikka minun ja ehkä sinunkin lapsesi niin tekevät.[/QUOTE]

PEESI, eikä mielestäni yhtään ylipuettu.

[QUOTE="puddighinu";24238058]Niin ja mä luulin että siinä toisessa ketjussa oli kyse ihan eri blogista, joka sekin on täällä mainittu...[/QUOTE]

Niin mäkin luulin että joku muu blogi.