Mikä deitti-ilmoituksessani on vikana, kun ei kuulu mitään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deir
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deir

Vieras
Ei edes vanhat raadot laita flirttejä :( olen siis 44v tanakka täti..

Tässä kopio ilmoituksestani:

Minusta
Omillaan toimeentuleva, matkustelusta pitävä keski-ikäinen naisihminen hakee seuraa ehkä jopa elämänkumppania itselleen.

Olen eläin ja lapsirakas, joskus muistelen pitäneeni miehistäkin, mutta mielikuvani voi olla väärä.

Etsin
Luurangoton, hyväluonteinen, tervemaksainen/keuhkoinen mies.

Omat hiukset ja hampaat plussaa - etenkin jos ne ovat vielä ihan molemmissa leuoissa kattavasti.

Voisit tulla omillasi toimeen mielellään hyvin, pidät ehkä läheisyydestä - jalat edes saman peiton alla....

Ei edes vanhat raadot laita flirttejä :( olen siis 44v tanakka täti..

Tässä kopio ilmoituksestani:

Minusta
Omillaan toimeentuleva, matkustelusta pitävä keski-ikäinen naisihminen hakee seuraa ehkä jopa elämänkumppania itselleen.

Olen eläin ja lapsirakas, joskus muistelen pitäneeni miehistäkin, mutta mielikuvani voi olla väärä.

Etsin
Luurangoton, hyväluonteinen, tervemaksainen/keuhkoinen mies.

Omat hiukset ja hampaat plussaa - etenkin jos ne ovat vielä ihan molemmissa leuoissa kattavasti.

Voisit tulla omillasi toimeen mielellään hyvin, pidät ehkä läheisyydestä - jalat edes saman peiton alla....

Noh älä käytä sanaa keski-ikäinen. Se on huono sanana.

Ööh, muistelet pitäneesi miehistä???!!!! Pois koko lause!

Tuo oma toimeentulo....ehkä läheisyys....ehdottomia karkoittajia. Ei tuollaisia tartte mainita. Ja ota huomioon, että monilla miehillä hiukset harvenee....ne voi pelätä, etteivät kelpaa sulle.

Koko tosta ilmoituksesta tulee mielikuva, ettet ole tosissas ketään etsimässä. Ehkä et olekaan ja siksi et saa vastauksia.

Mielestäni ilmoituksesi antaa liiaa jollain tavalla negatiivisia mielikuvia, vaikkakin ymmärrän niiden olevan mustahkoa huumoria, ripauksella itseironiaa. ;)

Miehiin kuitenkin puree usein parhaiten lähes kliseisyyteen asti tavanomaiset, positiiviset mielikuvat. Tanakkakaan ei ole mielestäni positiivinen ilmaisu, vaan korvaisin sen sanalla pehmeän pyöreä tms. jotain ns. herttaista. =)

Tämä ehdotukseni ilomoitukseksi on tylsähkö, mutta uskoisin että jollain tämäntyylisellä ilmoituksella saisit vastauksia. (Terveisin nainen joka on sinkkuaikoinaan omilla ilmoituksillaan saanut useinmiten toistasataa vastausta. :whistle: )

------------------

44 v. lämminsydäminen, pehmeän pyöreä, lapsi-ja eläinrakas, matkustelusta pitävä nainen pohdiskelee löytyisiköhän tätä kautta kumppania, ehkä koko elämän pituiseksi ajaksi? Rakkautta minulla olisi annettavanani paljon, ehkäpä juuri sinulle?

Toivoisin että olisit mukava, huumorintajuinen, positiivinen, raitis mies, joka ei säikähdä omaa peilikuvaansa. Olisi myös mukavaa jos tulisit omillasi toimeen, kuten minäkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo, ehkä vähän tökerö.. tai kömpelö. Ehkä yrität vaikuttaa rempseältä tai joltain, mutta se ei oikein toimi. Käytä positiivisempia ilmauksia. Suzyannen esimerkki oli aika hyvä. :) Ja kuva on toki aina plussaa, vaikkei kaunotar olisikaan.

Ongelmansa kullakin; mun ongelmani on, että vierailijoita on ollut jo 2000 ja viestejä sata määrin, valkkaa siitä nyt sitten :/
Oikkesti laitoin koko profiilin jäähylle.

Yhteistyössä