Mikä ehkäisy??!! APUJA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rouva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rouva"

Vieras
Oon 35 vuotias nainen,2 lapsen äiti. Mikä ehkäisy olisi hyvä? Pillerit on nyt pakko jättää pois iän,painon ja tupakoinnin takia.Kierukkaa en halua missään nimessä..Onko kokemuksia ehkäisy laastarista tai kapseleista kenelläkään,itseä kiinnostaisi tuo laastari. Sterilisaatiota olen miettinyt myös mutta en ole siitä täysin varma niin pakko unohtaa se..

[QUOTE="eeee";28068219]Laastarissa samat esteet kun pillereissä, eli korkea ikä ja tupakointi. Googleta vaikka Evra näet laastarin pakkausselosteen.[/QUOTE]

voi paska.

Ye-pillereitä ei pitäisi käyttää ollenkaan käyttää jos tupakoi oli minkä ikäinen tahansa.
Minipillerit on turvallisempi vaihtoehto yli 35-vuotiaalle tupakoivalle.

Mä olen 36, ylipainoa n. 50kg ja mulla on pillerit käytössä. En tupakoi, mutta nuo kaksi "riskitekijää" täyttyy ja silti sain reseptin. Eli jos muuten tykkäisit pillereistä, niin kannattaa ainakin kysyä niitä gyneltä.

Mä olen 36, ylipainoa n. 50kg ja mulla on pillerit käytössä. En tupakoi, mutta nuo kaksi "riskitekijää" täyttyy ja silti sain reseptin. Eli jos muuten tykkäisit pillereistä, niin kannattaa ainakin kysyä niitä gyneltä.

mulla ei ylipainoa ole kun ihan muutama kilo mutta toi tupakka se on perkele ja ikä kans..Viimeksi vaan neuvolantäti piti niin kauhean palopuheen että joku muu ehkäisy pitäisi keksiä..jos sitten vaikka kokeilis niitä minipillereitä.

[QUOTE="Maija";28068431]Miks ei kierukkaa, mä ainakin oon ollut tosi tyytyväinen.[/QUOTE]

No tää on lähinnä vaan mun päänsisäinen juttu että en halua kroppaani asennettavan mitään epämääräistä,voishan se toimiakin mutta oon vaan niin skeptinen ton asian suhteen..

Kuumimmat

Yhteistyössä