Mikä eläin tahtoisit olla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeppe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse haluaisin olla joko kotka, voisin kaarrella ilmojen halki ja lipua vuorten yli. Tai sitten delfiini, vedenalaiset kauniit maailmat, värikkäiden kalojen ja korallien maailma. Ilma ja vesi ovat olleet minulle aina hyvin tärkeitä, siksi en osaa sanoa että kumpi olisin. :)
 

Yhteistyössä