Mikä h-vetti mua vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Good wife
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Good wife

Vieras
Tässä taannoin tapasin vanhan tutun miehen, jota en koskaan ole "sillä silmällä" katsonut, ja huomasin hänet kerrassaan kiinnostavaksi. Nyt en saa tuota miestä mielestäni, haluan häntä ihan mielettömästi, näen unia öisin ja haaveilen päivisin. Hän saa mut sekaisin - tekemättä edes sinänsä mitään, en tiedä miten hän minua ajattelee.

Olen naimisissa ja rakastan miestäni, pelissä on perhe enkä todellakaan aio tehdä mitään typerää. Ikääkin mulla on jo jonkin verran, mistään nuoruuden sekoilusta ei ole kyse. Tiedän että tämä menee aikanaan ohi, mutta mutta.. Muilla vastaavaa?

Mulle kävi samoin kun parisuhteessa ei enää ollut hellyyttä ja kosketusta. Meinasin seota. No, ero tuli, sillä se toinen mies tunsi samoin mua kohtaan. En suosittele eroa, vaan korjaa asiat miehesi kanssa. Jos suhde on kunnossa ja hellyys + seksi toimii, ei tuollaista tapahdu.

Itse menin ja suutelin toista miestä, mutta sen pidemmälle en edes halunnut mennä. Tuosta suutelusta tajusin mitä haluan oikeasti: oman rakkaan ihanan mieheni ja perheeni. Vaikka tein todella väärin, rumasti ja tyhmästi, niin toisaalta tuo kamala teko sai myös tajuamaan luojan kiitos monta asiaa!!
Enkä enää ikinä pysty tekemään vastaavaa, niin kauheat monen kuukauden morkkikset siitä sain. Kadun.

Mielestäni suhde mieheni kanssa on kunnossa, seksiä ja hellyyttä on. Ehkä suhteessa tasainen vaihe, elämä on arkisen hyvää. Tuossa vieraassa kiehtoo varmaan hänestä kuvittelemani haave, en tunne häntä niin hyvin, että tietäisin millainen oikeasti on. Suutelemisastetta pidemmälle en oikeasti missään tapauksessa menisi, sekin olisi tarpeeksi väärää. Haaveissa ei mitään kauhean pahaa voi olla, ajatukset eivät satuta ketään.

Yhteistyössä