Mikä helvetti minua vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vi e ras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vi e ras

Vieras
Alavatsakivut jatkuneet jo monta kuukautta, välillä kovempina, välillä tylsänä jomotuksena, kierto heittelee miten sattuu. Alaselkäkin kipeä ja öisin herään, kun lonkkia särkee. Nyt sitten on alkanut vatsaa turvottaakin tosissaan, ihan kuin raskaana olisin, vaikken ole. Ällöttävää, kun koko ajan pömpöttää pallo alavatsalla, hankala olla.

Pelottaa, raivostuttaa, mietityttää. Onko kenelläkään ollut mitään samanlaista??

Olen käynyt lääkärissä ja jatkotutkimuksiin on aika, mutta sekin vielä kaukana.

Tuo endometrioosi on nyt ollut mielessä itselläkin, mutta tiedä sitten. Myoomista ja kystista, lääkäri ei kohtua ja munasarjoja koettaessa tuntenut mitään ylimääräistä, voisiko silti olla?

Kaukaa haettu... ärtyneen suolen oireyhtymä, stressiä, joka aiheutta vatsavaivoja ja kierron epäsäännöllisyyttä? En tiedä, mutta toivottavasti syy selviää!

[QUOTE="hmm";30395650]http://www.tohtori.fi/?page=7236802&id=9542977[/QUOTE]

Kiitos tästä :) Minulla vaan oireet koko kierron ajan, ei pelkästään kuukautisten aikaan. Jotka nyt siis taas jääneet tulematta.

Itse sain ohjeeksi laihduttaa, sillä olen ylipainoinen. Viisi kiloa sain pois ja nyt kipuja on enää satunnaisesti. Vielä pitäisi yrittää pudottaa toiset viisi kiloa.

Yhteistyössä