Mikä helvetti tuota miestä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt nikittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt nikittä

Vieras
Tilanne on tämä: tänään piti käydä yhdessä koko perheen voimin ruokakaupassa, mutta jostain syystä se sitten jäi. Ja vain miehellä rahaa, joten minä en voi mennä kauppaan yksinäni. Eikä suostu antamaan korttiaan mulle että voisin nostaa automaatilta rahaa.
Ruokakaapit on tyhjinä, kaksi alle 3-vuotiasta lasta oikeasti huutaa nälissään. Ja mies ei suostu kauppaan, koska EI JAKSA lähteä vaan mieluummin mähöää sohvalla. Komentaa vaan mua viemään pulloja kauppaan. Ihan kiva, mutta kun vasta vein ja näistä jäljellä olevista saisi peräti euron!

Aina mies muistuttaa mua että "jos olet vihainen, älä kosta lapsille". Ja mitähän herra nyt itse tekee? |O

Mitä helvettiä mä teen? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:
Otat sen kortin, nostat rahaa ja käyt kaupassa.

Mites nostan kun en tiedä tunnuslukua, eikä mies suostu kertomaan "etten putsaa koko tiliä"? :/

No jostainhan sun pitää lapsille saada ruokaa.
Eli sitten lainaamaan vaikka sukulaiselta tai kaverilta.
Mä kyllä jättäisin tuollaisen "miehen", kuulostaa ihan pipipäältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Miten sä pystyt elämään sellasen miehen kanssa joka pitää sun/teidän lapsia nälässä?

Niin, en tiedä enää itsekään. Vähän väliä käydään saman tyylinen tappelu.
Eikä minulla niin väliä, kyllähän sitä pärjää vaikka parikin päivää ilman. Mutta lapset ei ihan pärjää.
Mies itsekin vasta sanoi mulle että "tärkeintä on että lapset saa ruokaa".

Kaveri suostuu lainaamaan minulle kympin, että saan jotain ruokaa. Onneksi maanantaina saan itsekin rahaa...
Kauppaan siis...

Alkuperäinen kirjoittaja mä kävin tänään miehen kanssa kaupassa ja kivaa oli:
mä tiedän mieheni tunnusluvun. tietääkö sun mies sun tunnusluvun? jos tietää kuuluis se sunkin tietää.

Ei tiedä, eikä tule tietämäänkään. Ainakaan tämän päivän jälkeen.

siis teilläkö ei kaapissa ole yhtään mitään? onko teillä ollut jotain kismaa mistä mies nyt kostaa?

eipä kovin aikuismaista käytöstä kyllä... älä ainakaan itse osta miehelles tai anna rahaa enää ikinä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:
Otat sen kortin, nostat rahaa ja käyt kaupassa.

Mites nostan kun en tiedä tunnuslukua, eikä mies suostu kertomaan "etten putsaa koko tiliä"? :/

tässä syy miksi omat rahat kummallakin ja yhteinen tili johon sovittu osuus kummankin palkoista yms automaattisesti menee.

no ei sillä sun ukollas mitää rahaa ole, muttei kehtaa sitä sulle myöntää. kiukuttelee siksi että tietää ettei kauaa voi venyttää totuutta no money.

Yhteistyössä