Mikä helvetti tuota miestä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt nikittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sullako ei ole kaapissa/ pakastimessa mitään mistä saisi syötävää? puurohiutaleita, tonnikalaa, pakastevihanneksia, munia??

Ei ole, kun hätävaratkin on käytetty tällä viikolla ja tänään olisi ollut tarkoitus täyttää taas kaapit ja pakastin.
Puurohiutaleita toki olisi, mutta yritän kyllä silti keksiä lapsille jotain muuta syötävää päivällä kun saavat puurot jo aamulla ja illalla.

Kävin juuri kaupassa. Sain ostettua lapsille ja itselleni tämän ja huomisen päivän ruuat. Ja pidän huolen ettei mies koske niihin. Syökööt mitä syö, varmaan painuu äidilleen...

Ja epäilijöille, kyllä sillä on rahaa. Itse juuri eilen näytti tiliotetta että taas on rahaa ostaa kaapit täyteen ruokaa.

Mutta sainpahan taas aihetta miettiä, miksi jatkaa tätä avioliittoa enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt nikittä:
Tilanne on tämä: tänään piti käydä yhdessä koko perheen voimin ruokakaupassa, mutta jostain syystä se sitten jäi. Ja vain miehellä rahaa, joten minä en voi mennä kauppaan yksinäni. Eikä suostu antamaan korttiaan mulle että voisin nostaa automaatilta rahaa.
Ruokakaapit on tyhjinä, kaksi alle 3-vuotiasta lasta oikeasti huutaa nälissään. Ja mies ei suostu kauppaan, koska EI JAKSA lähteä vaan mieluummin mähöää sohvalla. Komentaa vaan mua viemään pulloja kauppaan. Ihan kiva, mutta kun vasta vein ja näistä jäljellä olevista saisi peräti euron!

Aina mies muistuttaa mua että "jos olet vihainen, älä kosta lapsille". Ja mitähän herra nyt itse tekee? |O

Mitä helvettiä mä teen? :kieh:

Miehellä on tili tyhjänä, ja maanantaina tilipäivä? Yrittää sitten kitkutella sinne asti ja esittää väsynyttä ja toivoa että edes pullorahoilla pääsis ruokaostoille?

Muoks. Ei siis sittenkään näin.

Yhteistyössä