S
Suzyanne
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23527594:Ei kuvaa olis?
Voin ottaa, mutta siitä on kaikki kahvat tällä hetkellä ruuvattu irti taaperon takia, ja sen päällä on (kuvaputki) telkkari
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23527594:Ei kuvaa olis?
Voin ottaa, mutta siitä on kaikki kahvat tällä hetkellä ruuvattu irti taaperon takia, ja sen päällä on (kuvaputki) telkkarija roinaa. Otan samalla kuvan tosta meidän toisesta antiikkikaapista.
Huonoja kuvia, mutta kunhan räpsäisin.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23527859:Vau, tänks. Mä rakastan kans kaikkea oikeesti vanhaa. Meillä on tuolla varastossa tuunausta odottamassa 2 mun mummun 1900-luvun alussa kapioiksi saamaa kaappia. Ja paljon muuta vanhaa kamaa, mutta kukaan ei oikein ehdi niitä tässä elämäntilanteessa entisöimään tai edes tuunaamaan, niin n pakko ostaa jostain kaupasta kaluja.

Kysyikö joku jotain sisustusmausta tässä ketjussa? Sinä nyt tykkäät teidän tyylistä ja joku toinen toisesta. Oletko miettinyt sitä, että tuskin se ihminen olisi esim. hankkinut juuri noita, kohtuullisen arvokkaitakin valaisimia tms, jos ei pitäisi niistä? Ja ei, meillä ei ole Marimekkoa eikä yhtäkään mainitsemistasi lampuista. Ikeaa toki löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23528035:Nyt kun näin tän kuvan, niin muistin, että meillä on kans tuolla kuivurissa vähän saman näköinen lipasto, mutta siinä on toi kansi "reunoista pyöreä". Siis niinkuin kun sitä katsoo suoraan edestä, niin päällä ei ole kulmia. Tosi vaikea selittää. Mut siitäkin puuttuu yks laatikko kokonaan.
Radiolipastostakin saa laittaa kuvia jos jaksaa.Ihania kaikki tuollaiset vanhat kalut.
P.S. Älä välitä, mä oon nähnyt joskus ennenkin potan.![]()
Juu no mieskin sanoi että heillä on ollut, ihan kamalia ja ei tule meille. No joo onhan ne aika radikaaleja.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23528165:Meillä on ollut noita kamalia muovituoleja keltaisena. Mä haluan jotain vanhempaa, ei oo mun makuun noi.