Mikä huvipuisto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huvipuistoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huvipuistoon

Vieras
Mihin huvipuistoon menisit lasten 1v., 6v. ja 8v. kanssa?

Särkänniemi
Linnanmäki
Power Park
Visulahti
Tykkimäki
Wasalandia

Perusteluja. Miksi juuri ko. huvipuistoon? Kiitos!

Särkänniemi on mielestäni siksi hyvä että sielä on erilaista nähtävää esim. meidän lapset ovat ihan pienestä pitäen olleet ihan innoissaan eläinpuistosta ja delfinaariosta.
Tänä vuonna me ollaan menossa power parkiin, koska sitä on kovasti kehuttu lapsille sopivaksi puistoksi, koska sielä on paljon laitteita just lapsille (ja sielä ei ole mun pakko ostaa ranneketta, kun en kuitenkaan voi mihinkään laitteseen mennä kun olen raskaana, särkkärissä ranneke on kaikille pakollinen koska noihin kohteisiin on kaikkiin niin kovat pääsymaksut)

Power Parkissa ollaan oltu. Se oli ihan kiva. Ehkä enempi isommille lapsille suunnattu. Särkänniemi on suunnitelmissa tälle kesälle ja mietinnässä tosiaan joku muu vaihtoehto sen lisäksi. Eniten kiinnostaa mitä ihmiset on mieltä Tykkimäestä.

Vastaus täältä Tykkimäen kupeesta... eli lähes vieressä asutaan ja suosittelen paikkaa! Pienehkö paikka, siisti, tekemistä ja näkemistä riittää! Sun lasten ikäisille oikein sopivasti laitteita + kotieläinpuisto ja Mukkelismakkelis. Mulla 8 ja 9v luuhaa siellä kavereineen lähes päivittäin.. ja kovasti tykkäävät =)

Tykkimäki on tosi kiva paikka, jos on pieniä lapsia. Huvipuisto ei ole liian suuri ja pienille riittää vempeleitä. Lisäksi siellä on eläimiä. Laitteet on sijoitettu siten, että isompi lapsi voi mennä johonkin vempaimeen ja pienempi vieressä johonkin toiseen vanhemman vahtiessa. Särkänniemessä oli ainakin muutama vuosi sitten pienten puoli erikseen ja se oli aika hankalaa. Isommat eivät olisi haluneet olla siellä ja pienemmät taas eivät isojen puolella. Oltiin siellä silloin, kun vanhemmat lapset eivät yksinkään halunneet koneissa olla. Linnamäellä ollaan oltu kanssa ja useamman lapsen kanssa oli aika raskas paikka. Paljon jonoja ja odottelua. Nyt isommat muksut haluavat tietty Linnanmäelle hurjempiin koneisiin, mutta eipähän tarvitse olla enää itse siellä mukana :DD Visulahdesta en tykännyt yhtään. Jotenkin sotkunen paikka ja tylsä lapsille. Noissa muissa ei olla oltu.

Yhteistyössä