Mikä idea antaa lahjaa josta saaja ei tykkää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eräs sukulainen osti meidän vauvalle vaatteita, ja sanoi mulle että "kyllä mä tiedän ettei nää oo semmosia mistä tykkäät, mutta sain niin halvalla". Jaa... Lahjoja ei ole pakko ostaa mulle, varsinkin jos tarkoitus on vaan saada ne mahdollisimman halvalla..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eräs sukulainen osti meidän vauvalle vaatteita, ja sanoi mulle että "kyllä mä tiedän ettei nää oo semmosia mistä tykkäät, mutta sain niin halvalla". Jaa... Lahjoja ei ole pakko ostaa mulle, varsinkin jos tarkoitus on vaan saada ne mahdollisimman halvalla..

Eihän se ostannukkaan sulle, kuin vauvallesi.

Joo järkeäkö ostaa jos tietää jo ostaessaan ettei niitä käytetä kumminkaan. Ja toi oli vikatikki että piti vielä kertoa että "kun halvalla sai" Jösses! Kyllä muakin ketuttais..

Alkuperäinen kirjoittaja tidum:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eihän se ostannukkaan sulle, kuin vauvallesi.

Arvasin et joku tarttuu tähän. ;D Äiti se niitä vaatteita kai kuitenkin enemmän kattoo kun vauva...

Yhteistyössä