Mikä ihme ihmisiä vaivaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qw

Vieras
Ensin kuulen sieltä täältä juttuja (ja lukenut myös täältä) kuinka lasten vaatteet maksaa uusina paljon, halutaan ostaa käytettynä mieluummin pienille lapsille kun saa halvemmalla kuitenkin melkein käyttämättöminä olleita vaatteita...
Sitten ku koittaa päästä omien lasten pienistä vaatteista eroon pilkkahintaan niin pitäis vissiin antaa ilmaiseksi, kun hinta on liian korkea ilmeisesti kun ei kaupaksi mene.

Ei aina mahdu mun päähän. Pitäs vissiin laittaa että maksan hakijalle vielä vähän jos vaan pääseen eroon vaatteista :D

Kiitos että sain purkautua!

suurimman osan lasten vaatteista ja hyviä on..

Alkuperäinen kirjoittaja qw:
Ensin kuulen sieltä täältä juttuja (ja lukenut myös täältä) kuinka lasten vaatteet maksaa uusina paljon, halutaan ostaa käytettynä mieluummin pienille lapsille kun saa halvemmalla kuitenkin melkein käyttämättöminä olleita vaatteita...
Sitten ku koittaa päästä omien lasten pienistä vaatteista eroon pilkkahintaan niin pitäis vissiin antaa ilmaiseksi, kun hinta on liian korkea ilmeisesti kun ei kaupaksi mene.

Ei aina mahdu mun päähän. Pitäs vissiin laittaa että maksan hakijalle vielä vähän jos vaan pääseen eroon vaatteista :D

Kiitos että sain purkautua!

ap on kyllä oikeassa. Ilmaiseksi pitäis antaa vaan pois, vaikka olis tarjota uudenveroisia vaatteita kohtuuhintaan! On itse maksanut täyden hinnan ja pitänyt huolta vaatteista eikö kelpaa jos ei ilmaiseksi anna. No, laitan mieluummin uffin lootaan tai pelastusarmeijan pataan.

Tämä lama-aika teettää sitä, että kaikki käytetty pitäisi saada ilmaiseksi. En minäkään ilman vaatteita myy, menee sitten kun on mennäkseen mutta käypää hintaa niille pidän, sellaista mitä voisin itsekin maksaa.