mikä ihme juttu siin on et miehet ei tajua mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
ne ei kertakaikkiaan pysty ymmärtään ihan yksinkertasia asioita,kaikesta pitää erikseen mainita \|O
kai sitä nyt prkl miehenkin silmällä näkee koska lattialla on pölyä tai koska olis tarvetta tiskata tai ostaa lisää vessapaperia jnejne :o

nää viikonloput kun poika on isillä,on meillä yleensä sellasia,et kaapit huutaa tyhjyyttään,kun ei olla välttämättä ollenkaan kotona.
eilen sit oltiin illalla terassilla ja mä tokasin miehelle,et hirvee nälkä kun en oo syöny ku pelkkää makaronia ja ketsuppia. mies oli tyyliin et aijaa ja alko samaan hengenvetoon puhuun kuin oli päivällä käyny poikain kanssa ulkona syömässä uunimakkaraa ja aperunamuusia ja tilas sit siin mun edessä viel pizzan,josta jätti loput yhdelle kaverille. :o
mä en kehdannu ruveta huutaan ja kerjään toisesta pöydästä et hei mä kuolen nälkään,annatko jämät pizzastas,musta tollanen asia pitäis tajuta??!! :o mun on ihan turha kokonaista pizzaa tilata kun en iit syö ku max.puolet. ja juu,olis voinu käydä kaupassa,mut tääkin päivä on menny ihan ohi ku mies on töissä ja mä oon sinkoillu paikasta toiseen.. :\|

*tiedän,turhis,mut mua ärsyttää ihan kamalasti kun jokavitunikisestä pikkujutusta tarvii erikseen mainita*

äsken mies soitti et hän nyt selitti ton pizzatilanteen töissä ja kaikki oli sitä mieltä et suutuit ihan tyhjästä,ei ne ymmärtäny yhtään :o
siis voi viddu et tarvii töissä alkaa puhuu.... ärh että on pska päivä tänään!!!! \|O \|O \|O

Mulla myös ihan mitta täynnä, ei ne jumalavit tajua yhtään mitään. Ne on sellasia ikuisia pikkupoikia jotka vaan on eukkonsa hoivissa. Saas nähdä mitä tapahtuu kun tää eukko tapaa sen karvan mikä kamelin selän katkasee.

:headwall: :headwall: :headwall: olikohan se sit ihan miehesi vika, että sulla oli nälkä. kaupat on keksitty ja kyll mä olisin sen pitsan tilannu vaikka puolet olis jäänyt syömättä. tosin se njyt ei ollu mieheltäsi kovin fiksua alkaa töissään sitä ruotimaan.

Myöskään laki ei tunnu koskevan kaikkia miehiä, tai edes miehen sukua.
Meillä mies antoi pojalle moottoripyöränsä ajettavaks yleisellä tilellä,jepellä ikää viistoista.?!
Just hiukkaa ennemmin kerto kuinka naapurit on soitellu poliisille moporallista.
Niin missä järki?

Sun juttujas pidempään seuranneena en ymmärrä alkuunkaan sitä, että miten sä ees tuommoista ukkoa kattelet...

ja toiseksi? Mä en oikeen tajua edes sitä, että tilas sun nenän edessä pizzan ja antoi jämät kaverille eikä sulle????? Oikeesti?? Jätetäänkö teillä jo JÄMIÄ?
Mikset sanonut sille, että tilaa mullekkin? Vai onko teillä eri rahat?
Mä en vaan osaa kuvitella, että meillä tulis riitaa jostain pizzan jämistä, kun se on niin automaattista, että kummallekkin tilataan pizzaa tai ihan mitä vaan....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:17 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
:headwall: :headwall: :headwall: olikohan se sit ihan miehesi vika, että sulla oli nälkä. kaupat on keksitty ja kyll mä olisin sen pitsan tilannu vaikka puolet olis jäänyt syömättä. tosin se njyt ei ollu mieheltäsi kovin fiksua alkaa töissään sitä ruotimaan.

en mä ole väittänytkään et mun nälkä olis miehen vika :headwall:
kirjotin vaan esimerkin siitä et miten se ei tajua :whistle:
kaverin kanssa puhuttiin,et oltais me automaattisesti ensin kysytty kumppanilta et syödäänkö tai sit ainaki tarjonnu osan siit pizzasta ensisijasesti kumppanille.
mä en ala 8euron pizzaa tilaan jos jää puolet syömättä,seurueessa kun ei muilla ollut nälkä niin en puokkiin voinu tilata kenenkään kanssa.

mut nyt yleistäen ärsyttää miesten tajuamattomuus,oon niin kyllästyny kaikesta erikseen mainitseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:22 Sleepyhead kirjoitti:
Sun juttujas pidempään seuranneena en ymmärrä alkuunkaan sitä, että miten sä ees tuommoista ukkoa kattelet...

ja toiseksi? Mä en oikeen tajua edes sitä, että tilas sun nenän edessä pizzan ja antoi jämät kaverille eikä sulle????? Oikeesti?? Jätetäänkö teillä jo JÄMIÄ?
Mikset sanonut sille, että tilaa mullekkin? Vai onko teillä eri rahat?
Mä en vaan osaa kuvitella, että meillä tulis riitaa jostain pizzan jämistä, kun se on niin automaattista, että kummallekkin tilataan pizzaa tai ihan mitä vaan....

eiiiihhh,ei meillä jätetä jämiä. mutta tässä tilanteessa olis musta ollu mukavaa et se olis kiertonu mulle tilaavansa pizzan. oltais voitu puoliksi ottaa isompi,koska se tietää että minä en syö paljoa.
ja kyllä,meillä on tavallaan eri rahat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:22 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:17 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:

kaverin kanssa puhuttiin,et oltais me automaattisesti ensin kysytty kumppanilta et syödäänkö tai sit ainaki tarjonnu osan siit pizzasta ensisijasesti kumppanille.
mä en ala 8euron pizzaa tilaan jos jää puolet syömättä,seurueessa kun ei muilla ollut nälkä niin en puokkiin voinu tilata kenenkään kanssa.

mut nyt yleistäen ärsyttää miesten tajuamattomuus,oon niin kyllästyny kaikesta erikseen mainitseen.

Seurueesta ei ollut kenelläkään nälkä? No olihan nähtävästi miehelläs...
Mikset tilannut sen kanssa puoliks?

Tuota noin.. Jospa miehes ajatteli, et kyllä sinä pyydät, jos haluat pitsasta osan. Ja kun et pyytänyt, niin tarjos kaverille.
Oikeesti ei kannata olettaa, et mies jonkun tietyn jutun tajuais, kun ite oot vaan ajatellu asiaa. Ei ne osaa ajatuksia lukea, sen enempää kuin naisetkaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:25 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:22 kuha kirjoitti:
\

Seurueesta ei ollut kenelläkään nälkä? No olihan nähtävästi miehelläs...
Mikset tilannut sen kanssa puoliks?

koska minä en tiennyt että mies tilaa pizzaa!!! tajusin sen sitten kun se pizza tuotiin sille nenän eteen!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:29 kuha kirjoitti:
koska minä en tiennyt että mies tilaa pizzaa!!! tajusin sen sitten kun se pizza tuotiin sille nenän eteen!!

No etkö voinut sitten siinä tilanteessa enää pyytää osaa pitsasta? Olis varmasti antanut sinulle palan, jos olisit pyytänyt. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:36 kuha kirjoitti:
unohtakaa koko juttu pizzoineen päivineen.. mua tää ärsyttää,mut en näköjään taas osaa kirjottaa niin et kukaan ymmärtäis :ashamed:

todella tuttu tunne tuo että ymmärretään väärin :hug: totuus on että miehet ei tajua mitään. Mä kyllä yllättyisin jos joku mies huomiois ihan oma-aloitteisesti.

Tuo on kyllä niin totta,että mitään ei voi tehdä ennen kun asiasta pitää mainita! kai sen nyt tosiaan näkee että pöytä on täynnä likaisia astioita niin sillon voi tiskata ilman että erikseen tarvitsee sitä sanoa..mutta kun ei :headwall:
eihän mullekaan kukaan tuu sanomaan että imuroipa nyt kun on pölyä lattialla vaan se on sanomattakin selvää

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:52 vieras kirjoitti:
Tuo on kyllä niin totta,että mitään ei voi tehdä ennen kun asiasta pitää mainita! kai sen nyt tosiaan näkee että pöytä on täynnä likaisia astioita niin sillon voi tiskata ilman että erikseen tarvitsee sitä sanoa..mutta kun ei :headwall:
eihän mullekaan kukaan tuu sanomaan että imuroipa nyt kun on pölyä lattialla vaan se on sanomattakin selvää

Niinhän se naisille yleensä on ihan päivänselvää, mut miehille ku ei ookaan. Pitää vaan opetella sanomaan suoraan.

Musta tuntuu että teistä on jotenkin hienoa valittaa niistä "miehistänne". Jäkäjäkä sitä ja lässynlässyn tota. Lapsellista. :laugh:

Ei ne miehet sen putkiaivosempia ole kuin muutkaan. Hanki itse ruokaa jos on nälkä, vai onko liian vaikeaa naiselle? :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:55 sareiv kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 16:52 vieras kirjoitti:

Niinhän se naisille yleensä on ihan päivänselvää, mut miehille ku ei ookaan. Pitää vaan opetella sanomaan suoraan.

Näinhän se taitaa olla..ja sitten kun muutaman kerran asiasta sanoo niin se on nalkuttamista :headwall: Yritäpä tässä nyt sitten

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:01 pienenhetken kirjoitti:
no mikset tilannu pizzaa,syöny siitä puolta ja tuonu kotiin toisen puolen niin? että voit sen sitten syödä illalla ku on taas nälkä eikä jaksa lähtee kauppaan :whistle:

Se on nainen, ei se osaa. :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:04 Lunatik kirjoitti:
\
no mikset tilannu pizzaa,syöny siitä puolta ja tuonu kotiin toisen puolen niin? että voit sen sitten syödä illalla ku on taas nälkä eikä jaksa lähtee kauppaan :whistle:

:(

se pizzajuttu nyt oli ja meni,tää jossittelu tässä nyt ihan typerää on,pointtini olin vaan se,että kyllästyttää se,että kaikesta pitää sanoa.
tuli kyllä tuplasti pahempi mieli tästä ketjusta :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:19 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 17:04 Lunatik kirjoitti:
\

se pizzajuttu nyt oli ja meni,tää jossittelu tässä nyt ihan typerää on,pointtini olin vaan se,että kyllästyttää se,että kaikesta pitää sanoa.
tuli kyllä tuplasti pahempi mieli tästä ketjusta :ashamed:

Anteeks Kuha :ashamed: , olin tyhmä.
:headwall: :headwall: :headwall:
Jos helpottaa yhtään, ni nyt mulle tuli paha mieli.

Yhteistyössä