Mikä ihme mua pisti??!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tässä just istuin nojatuolissa ja tunsin kuinka joku pisti käteen, kainalon alle/sivuun. Ajattelin et vaan hyttynen mut kun menin suihkuun niin jälki oli aivan kamala!
Punainen 7x3cm litteä kohouma! Ei ihan tavalliselta hyttysenpistolta näytä!
Apua! Onko kokemusta?

Palsta-kärpäsen puremat voi kuulemma olla tosi ilkeitä!
Kyy-pakkaus ensiavuksi ja aamulla lääkäriin, jollei ole jo parempi.
Raportointi tänne palstalle, niin palsta-salapoliisit voi jäljittää syyllistä. Jokuhan siitä pitää saada vastuuseen, se hoikka lattarintainen tavis, ahdistunut punaiseen pukeutunut vai mielensäpahoittaja??!

[QUOTE="vieras";28779490]Voi olla ihan hyttynen tai sitten paarma.[/QUOTE]

Lisään vielä, että ei kutise.. Eli en usko, että olis hyttynen.
Ja paarmaan varmaan olisin huomannu jos tässä olis pyöriny. Tää tuli ihan yllättäen.

[QUOTE="alkup";28779519]Lisään vielä, että ei kutise.. Eli en usko, että olis hyttynen.
Ja paarmaan varmaan olisin huomannu jos tässä olis pyöriny. Tää tuli ihan yllättäen.[/QUOTE]

Usko jo, et kyy

[QUOTE="Ccc";28779535]Hirvikärpäsen tekosilta kuulostaa. Ainakin jälki.[/QUOTE]

Olisko tänne kaupunkiin voinu jostain yhtäkkiä hirvikärpänen eksyä?
Onko hirvikärpäsen purema tosi iso, litteä, punainen ja ei kutise?

[QUOTE="alkup";28779579]Olisko tänne kaupunkiin voinu jostain yhtäkkiä hirvikärpänen eksyä?
Onko hirvikärpäsen purema tosi iso, litteä, punainen ja ei kutise?[/QUOTE]

Sellanen se on. Voi niitä välillä tulla kaupunkiin myös.

No ei se ainakaan mikään vaarallinen ötökkä voi olla näin Suomessa. Ei täällä oo muuta vaarallista ötökkää kuin punkit ja punkin purema tuo ei ainakaan oo.

[QUOTE="alkup";28779631]Totta. Onneks.

Punkkeja pelkään kamalasti. Pelkään et sellanen puris huomaamatta ja irroittautuis huomaamatta niin ettei tietäis ollenkaan. Ja sit tulis joku kamala patti ja ihoreaktio ja sairaus jne..[/QUOTE]

Huono tuuri jos tulee. Mulla on ollut yli 100 punkkia eikä vielä ole mitään tullut vaikka riskialueella asunkin.

[QUOTE="Ccc";28779656]Huono tuuri jos tulee. Mulla on ollut yli 100 punkkia eikä vielä ole mitään tullut vaikka riskialueella asunkin.[/QUOTE]

Punkit on vaan niin niin niin kamalia!! Koiralta oon poistanu muutamia ja ihan kylmät väreet menee kun ajattelinkin niitä. Hyi hel jos olis itellä!

[QUOTE="alkup";28779519]Lisään vielä, että ei kutise.. Eli en usko, että olis hyttynen.
Ja paarmaan varmaan olisin huomannu jos tässä olis pyöriny. Tää tuli ihan yllättäen.[/QUOTE]

Kaikki paarmat eivät pörrää ympärillä. Omasta kokemuksesta ne voivat iskeä todella huomaamattomasti.

[QUOTE="vieras";28780115]Kaikki paarmat eivät pörrää ympärillä. Omasta kokemuksesta ne voivat iskeä todella huomaamattomasti.[/QUOTE]

Juu ainakin Suppupaarma on sellainen huomaamaton hiiviskelijä ja tekee pahaa jälkeä:(

[QUOTE="alkup";28779687]Punkit on vaan niin niin niin kamalia!! Koiralta oon poistanu muutamia ja ihan kylmät väreet menee kun ajattelinkin niitä. Hyi hel jos olis itellä![/QUOTE]

Meillä kanssa kissalla on ollut muutama punkki ja pari täyttä punkkia on löytynyt lattialta, yäks:( Mitähän ne punkit muuten sitten tekee kun ne on ihan täysiä, kuoleeko ne?

[QUOTE="vieras";28780197]Meillä kanssa kissalla on ollut muutama punkki ja pari täyttä punkkia on löytynyt lattialta, yäks:( Mitähän ne punkit muuten sitten tekee kun ne on ihan täysiä, kuoleeko ne?[/QUOTE]

"Poistamisen jälkeen varsinkin itsensä täyteen imenyt puutiainen olisi hyvä polttaa, sillä se synnyttää takaisin luontoon päästyään 1000-3000 uutta yksilöä."

Yhteistyössä