mikä ihme mua vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tea

Vieras
Nyt jo viides päivä, kun maha aivan todella kipeä. Kipua ei koko ajan vaan tunnin välein tulee kipuaaltoja, jotka kohdistuu ylämahaan. Välillä helpottaa kun käyn vessassa. Silloin ihan vesiripulia..välillä ei pönttöön mitään tuu, vaikka mahaa viiltää ihan kamalasti. Lisäksi näiden päivien aikana on ollut muitakin oireita..Huono ja heikko olo. Huippaa ja oksettaa. Niskat ihan kamalan kipeät, samoin alaselkä. Äsken autolla ajelin, niin oli välillä vaikeaa kääntää rattia, kun kättä alkoi pistämään. Todella harvoin itselläni mahakipuja, joten siksi oon vähän huolissaan, kun näinkin pitkään jo ollut.

Onko tämä ihan normaalia?? Olo ei oo sellainen, kuin tyypillisessä mahataudissa olisi. Maha jotenkin erillain kipeä..en tiiä..

Olisko sappivaivoja??? Onkos kellään sun tuttavalla litalgin merkkistä lääkettä (siis jos jollain sappivaivoja) jos on, niin pyydä pari tablettia ja kokeile menisikö sillä ohitse. Sappivaivoissa ylämahaan sattuu.Tai sitten jotain todella voimakasta särkylääkettä otat, ei missään nimessä panacodia, jos se on sitä sappivaivaa, niin se vaan pahentaa tilannetta!

Alkuperäinen kirjoittaja Annukka:
Olisko sappivaivoja??? Onkos kellään sun tuttavalla litalgin merkkistä lääkettä (siis jos jollain sappivaivoja) jos on, niin pyydä pari tablettia ja kokeile menisikö sillä ohitse. Sappivaivoissa ylämahaan sattuu.Tai sitten jotain todella voimakasta särkylääkettä otat, ei missään nimessä panacodia, jos se on sitä sappivaivaa, niin se vaan pahentaa tilannetta!
Itellä joskus annettu selkävaivoihin voltaren-tabletteja..aika vahvoja..uskaltaako niitä ottaa???

Alkuperäinen kirjoittaja tea:
Itellä joskus annettu selkävaivoihin voltaren-tabletteja..aika vahvoja..uskaltaako niitä ottaa???

kyllä mä ottaisin, ei niistä varmasti mitään haittaa ole. otappas semmoinen ja mene petiin. Jos saat oksennuksen tulemaan, niin se monesti helpottaa sappiongelmissa. Oletkos yrittänyt väkisin sormetkurkkuun meininkiä? Ikävää ja ällöttävää se on, mutta itse kärsin sappiongelmista ja jos ei litalgin auta, niin sitten sormet kurkkuun ja oksennuksen jälkeen olo paranee! pikaista toipumista sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja tea:

kyllä mä ottaisin, ei niistä varmasti mitään haittaa ole. otappas semmoinen ja mene petiin. Jos saat oksennuksen tulemaan, niin se monesti helpottaa sappiongelmissa. Oletkos yrittänyt väkisin sormetkurkkuun meininkiä? Ikävää ja ällöttävää se on, mutta itse kärsin sappiongelmista ja jos ei litalgin auta, niin sitten sormet kurkkuun ja oksennuksen jälkeen olo paranee! pikaista toipumista sinulle!

kiitos neuvosta..kyllä varmasti sormet kurkkuun kohta työnnän, jos ei muuten helpota.

Yhteistyössä