mikä ihme mun mahas on?? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
niin kun eilen illalla alko sattumaan mahaan pikkuhiljaa ja sitte se siirty oikeelle puolelle ja oli ihan järkyttävää ja aattelin et nonni ny se on umpisuoli et kohta saa lähtee sairaalaan mut aamulla ku heräsin ni ei oo enää läheskään niin kipee kun illalla mut sattuu silti vietävästi kun liikkuu tai vetää syvään henkee..:/ :/ mitähän tää vois olla??

Jänskättää!!!
Itse heivasin ukon pihalle 3 viikkoa sitten parin kuukauden seurustelun jälkeen kun ei vaan niin paljon napannut, mies kyllä välitti eikä hänessä muutenkaan mitään "vikaavikaa".
Nyt kauhukseni huomasin kmenkkojen olevan myöhässä, vaikka ehkäisyä koko ajan käytettykin!

Olen siis 30v sinkku eikä minulla ole lapsia, joten nyt mietityttää kovin että jos satun olemaan raskaana eikä vaan menkat myöhässä niin pitäisinkö lapsen? Olisiko se oikein? En ole mikään lastenvihaaja ja talousasiatkin ovat ihan kunnossa. Tarvitseeko nykyaikana olla mies rinnalla kun lisääntyy?!? Mielipiteitä, kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
niin kun eilen illalla alko sattumaan mahaan pikkuhiljaa ja sitte se siirty oikeelle puolelle ja oli ihan järkyttävää ja aattelin et nonni ny se on umpisuoli et kohta saa lähtee sairaalaan mut aamulla ku heräsin ni ei oo enää läheskään niin kipee kun illalla mut sattuu silti vietävästi kun liikkuu tai vetää syvään henkee..:/ :/ mitähän tää vois olla??

Mulla auttaa kaikenlaisiin omituisiin vatsakipuihin kun juo paljon vettä..

Yhteistyössä