Mikä ihme nyt taas tuolla naamakirjassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tökkii kun en pysty kommentoimaan mihinkään enkä tykkään mistään enkä kirjoittamaan omaa statusta!!??

Toimiiko muilla ihan normaalisti? Onko kikkoja millä saada toimimaan kunnolla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mulla ainakin pelittää ihan normisti..

Mä muuten bongasin sut erään yhteisen kaverimme kavereista. ;)
Etkä pistäny kaveripyyntöä tuleen?? :o :xmas:

No kyllä mä sitä mietiin, että laitan... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mulla ainakin pelittää ihan normisti..

Mä muuten bongasin sut erään yhteisen kaverimme kavereista. ;)
Etkä pistäny kaveripyyntöä tuleen?? :o :xmas:

No kyllä mä sitä mietiin, että laitan... :D
Ja mä hyväksyn.. :whistle: :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mulla ainakin pelittää ihan normisti..

Mä muuten bongasin sut erään yhteisen kaverimme kavereista. ;)
Etkä pistäny kaveripyyntöä tuleen?? :o :xmas:

No kyllä mä sitä mietiin, että laitan... :D
Ja mä hyväksyn.. :whistle: :xmas:

Sinne meni. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mulla ainakin pelittää ihan normisti..

Mä muuten bongasin sut erään yhteisen kaverimme kavereista. ;)
Etkä pistäny kaveripyyntöä tuleen?? :o :xmas:

No kyllä mä sitä mietiin, että laitan... :D
Ja mä hyväksyn.. :whistle: :xmas:

Sinne meni. :whistle:
Ja hyväksytty.. :whistle:

 

Yhteistyössä