Mikä ihme patti on tullut kurkkuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kipeä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuntuu kuin oikeapuoli päästä rintaan olisi omituinen :/ en tiedä kuinka paljon paniikki tähän vaikuttaa! todella pah paniikki minulla :/ uskalls edes lääkäriin mennä :/ mutta pakko se on.

onko tuo patti häirinnyt sinun nielemistä? tai vastaavaa? minulla se tekee palantunnetta kurkkuun! :/ välillä parempi ja välillä häiritsee! olen miettinyt sitä että jos se olisi jokin kasvain tai jtn? niin eikö yleis ja muita oireita olisi??

Hei! Olen 25 vuotias kundi! oikealla risassa on punainen kova patti kun sormella koitin :/ melkeen oksennus tuli koittaessa! Välillä ollut oikealla nielussa omituista tunnetta palan/nyt kestänyt 3 päivää putkeen tätä hirveää tunnetta lakkaamatta patti ollut suussa ainakin yli vuoden! Pelottaa että joku kasvain ja tunnen koko aika makuullaankin että jotain siellä on :/ yleensä helpottan jossai välis mut nyt vaan jatkunut...tarkennettuna pyöreä alle pikkurillin kokoinen patti jatkuvasti joutuu nieleen ja ainoastaan tuntuu oikealla niellessä! Olisi kiva kuulla jos joku tietäisi tästä?

onko tuo patti häirinnyt sinun nielemistä? tai vastaavaa? minulla se tekee palantunnetta kurkkuun! :/ välillä parempi ja välillä häiritsee!*Tätä juuri minullakin! Nyt huomasin että tuohon pattiin oli ilmestynyt pieni valkoinen 'tahra' kamala tunne kun ainoastaan kurkun alussa ja kuin kielen alla olisi jtn :/ hanka selittää! Mutta 3 päivää nyt mennyt niin että ei ole helpottanut yhtään! Samalla puolella myös kaulalla turvonnut imusolmuke! Ultrattu noin 1,5v sitten.. onko muilla samanlaisia? Selvinnyt mikä voisi olla..