MIKÄ IHME siinä alkoholissa viehättää???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo

Vieras
En ymmärrä, en, en, en.
Mitä ihmeen ihanaa ja hienoa siinä litkussa on???
Jos sitä juodaan vain siksi, että se on jotenki coooooooolia, niin voi taivas kuinka tällä pallolla on lapsellista sakkia......................
Sanokaa OIKEASTI, MIKSI juotte, jos juotte???

Ihmisille tulee siitä vähän erilaisia reaktioita, mutta kyllä nyt lasillinen kaks välillä tuntuu ihan ok:lta, eikä siitä jää jälkiongelmia. Mutta en sitten taas puolestani tajua puoli tuntia -> taju pois juomista ollenkaan.

monihan juo siksi, että saa alkoholista kaipaamaansa lohtua ja turvaa, muka niinko saisi? ja moni juo siksi, että nollaa päätänsä, kun ei muuten osaa, ei oo aivokapaa. osa juo varmaan seuran vuoksi. osa juo vähän ja harvoin, koska pelkää krapulaa, kuten minä. ne, ketkä ei uskalla yhtään juoda, ovat jollain tapaa ongelmaisia alkoholin suhteen.

Ihan ekana tekisi mieli kysyä ap:n ikää?

Alkoholipitoiset juomat ovat juomia muiden joukossa. Mun lempparijuomaani koko maailmassa on tällä hetkellä mansikka-lime- siideri. Siinä on alkoholia, mutta se ei ole se olennainen juttu. Juon mansikka-limesidua, koska tykkään siitä. Joskus mieleni tekee olutta, tietynmerkkistä. Silloin saatan juoda oluen, koska mieleni tekee juuri sitä olutta, eikä esim. vettä tai jaffaa.

Cool-vaihetta elin joskus 16-vuotiaana :whistle:

Kännissäkin on kyllä joskus kiva olla :xmas:, en mä sitä kiellä.

En minäkään ymmärrä. Viimeks ku yritettiin siideriä juoda, juotiin saunassa yhtä tölkkiä puoliksi, muutamia kulauksia otti kumpiki ja loput kaadettiin viemäriin, ei tehny enää mieli ottaa yhtään. Mulla ei alkoholi edes vaikuta ku vaan sillai että aivot hidastuu ja askel horjuu. Minusta ei tuu yhtään rennompi, puheliaampi tms.

En tykkää alkoholin mausta. Jotku siiderit maistuu ihan hyvälle jos vaan pari desiä korkeintaan ottaa, sen jälkeen maistuu pahalle. Hyvältä maistuviin viineihi tai muihi en ole koskaan törmänny.

Jos rentoutua haluaa - oikeesti - ni kannattaa mennä vaikka metsään tunniksi istumaan ja keskittyä vain hengittämään syvään. Tai mennä vaikka hierontaan, akupunktioon, vyöhyketerapiaan, ... Ja ottaa opikseen eikä hanki stressin aiheita. ;)

Samppanja kruunaa juhlahetken, täydellinen viini viimeistelee aterian, saunasiideri saa hymyn huulille. Alkoholin kohtuukäyttö on minusta osa sivistystä, tietää jotain tästä juomasta, jolle on uhrattu vaikka mitä maailman sivu, jolla on omia jumalia ja joka on aina ollut suuri osa inhimillistä kulttuuria.

On turha inistä, ettei se teidän mielestä olisi jotain coooooolia, kun katsoo teidän kuvia irc-galleriassa (mikä sekin on tooooosi aikuismaista), siellä on joka mammalla ja papalla pullo kädessä ja sellaisia pullokuvia ihan tarkoituksella otettu, mitä teinitkin sinne pistää...siis hohhoi sanon minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Jos rentoutua haluaa - oikeesti - ni kannattaa mennä vaikka metsään tunniksi istumaan ja keskittyä vain hengittämään syvään. Tai mennä vaikka hierontaan, akupunktioon, vyöhyketerapiaan, ... Ja ottaa opikseen eikä hanki stressin aiheita. ;)

Eiköhän kukin rentoudu niin kuin parhaalta tuntuu. Ei sun keinot ole välttämättä parhaat toiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On turha inistä, ettei se teidän mielestä olisi jotain coooooolia, kun katsoo teidän kuvia irc-galleriassa (mikä sekin on tooooosi aikuismaista), siellä on joka mammalla ja papalla pullo kädessä ja sellaisia pullokuvia ihan tarkoituksella otettu, mitä teinitkin sinne pistää...siis hohhoi sanon minä.

Voi jesus on sullakin ongelmat

Mulla ei ole sellaista kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:

Eiköhän kukin rentoudu niin kuin parhaalta tuntuu. Ei sun keinot ole välttämättä parhaat toiselle.

Ei niin. Mutta en usko ollenkaan että alkoholi rentouttais oikeesti. Paitsi ehkä näennäisesti ja hetkeksi. Eli piilottaa stressin, ei poista sitä...

samoilla linjoilla ap:n kanssa.. mulle ei vaan maistu.. en saa siitä mitään hienoja fiiliksiä,ei rentouta tms..mua rentouttaa ihan muut asiat. mut kukin tavallaan..
tuntuu vaan että nykyään ihmiset ei osaa rentoutua muuten ku juomalla..

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:

Ei niin. Mutta en usko ollenkaan että alkoholi rentouttais oikeesti. Paitsi ehkä näennäisesti ja hetkeksi. Eli piilottaa stressin, ei poista sitä...

Jos se ei tee sitä sulle niin se voi kuitenkin tehdä sen jollekkin muulle. Kaikki kun ei juo alkoholia hukuttaakseen murheensa. Sä et nyt vaan taida osata kattoa tätä asiaa kahdelta kantilta.

Ihanko jokaisella :o

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Hyvä ruoka kera hyvän viinin...nautinto B)

Tämän ymmärrän oikein hyvin.
Olisi pitänyt ehkä kysyä, et MIKÄ IHME siinä ÖRVELTÄMISESSÄ viehättää?
Sitä ENN ikinä tule ymmärtämään.
Lapsellista ja vastuutonta.

Yhteistyössä