Mikä ihme siinä on että aina kuvitellaan pienten lasten pääsevän joka paikkaan vähintään ilmaiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Avustajan totta kai kuuluisi päästä ilmaiseksi.

Mutta onko äiti "avustaja". Jos kyseessä on tyyliin 20 vuotias vammainen ja äiti on mukana uimahallissa, niin toki voidaan ymmärtää äiti avustajana.
Mutta jos lapsi on esim 5wee ja äiti on mukana, niin minun mielestä maksaa aivan täyden hinnan niin kuin muutkin, koska ei sinne muutenkasn yksikään lapsi saa mennä ilman "avustajaa", eli aikuista joka auttaa, vahtii ja valvoo.

Tulipa sanottua..

Avustajan totta kai kuuluisi päästä ilmaiseksi.

Mutta onko äiti "avustaja". Jos kyseessä on tyyliin 20 vuotias vammainen ja äiti on mukana uimahallissa, niin toki voidaan ymmärtää äiti avustajana.
Mutta jos lapsi on esim 5wee ja äiti on mukana, niin minun mielestä maksaa aivan täyden hinnan niin kuin muutkin, koska ei sinne muutenkasn yksikään lapsi saa mennä ilman "avustajaa", eli aikuista joka auttaa, vahtii ja valvoo.

Tulipa sanottua..

Se uimahalli tai muu paikkahan sen määrittelee minkä ikäiselle laskevat mukana olevan aikuisen avustajaksi. Olen mä joskus ollut 3v:llekin avustaja ja toisaalta 6v:n kanssa maksava aikuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;29898598:
Äitienpäivänä etenkin sai kyllästymiseen asti vastailla kuinka ravintolan seisovasta pöydästä kun piti siitä 3v piltistäkin maksaa se puolet aikuisen hinnasta.

Vähän voisi miettiä, minkälainen maksupolitiikka houkuttelee äitienpäiväasiakkaita ja minkälaiset asiakkaat yleensä äitienpäivää juhlistaa... Olisiko lapsiperheet kuitenkin tarpeellisia asiakkaita teille?

Kyllä minä kysyn mitä alle 2-vuotiaalta maksaa ja jos se on minusta liikaa, menemme seuraavaan paikkaan. Alle 3-vuotias usein vielä istutetaan syöttötuoliin eikä näin ollen oikeastaan edes vie yhden aikuisen paikkaa raflassa. Yli 3-vuotiaat yleensä sitten jo maksaa enempi, ja sen ymmärrän.

Tuo että myös 2-vuotiaan lautanen haarukat jne pitää pestä ja servettejä lisätä meni jo vähän naurettavuuden puolelle. Eipä ne pikkulasten lautaset siinä isommassa kuvassa missään tunnu, nimimerkillä raflassa töissä ollut.

Yhteistyössä