mikä ihme siinä on että heti kutsutaan teiniäidiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilhi

Vieras
kun tekee jotain "pahaa" :D
siis mulla meinas mennä kippo nurin kun kävin kaupassa pojan kanssa, ostin vähän normi ruokatarpeita ja sitten itselleni 4plo siideriä, pojalle pillimehun ja puuhapete namiaskin, poika siis oli menossa yökylille mummolaan ja mun piti mennä sitten illalla ulos...
kassalla tädit katsoi kun halpaa makkaraa ja takana olevat mammat jupis teiniäidistä ja holtittomuudesta, kas kun ostin vielä tupakkaakin... :o
ja ikää on tosissaan se 27v enkä mie nyt miltään teiniltä näytä :D
onko oikeasti niin että tupakka tuotteet ja satunnaiset siiderit pitää ostaa ilman lapsen läsnäoloa...?? jotta sais pitää sen normaalin äidin sädekehän päänsäpäällä ;)

Tietäsit, miten meitä katotaan kun lapsia on kolme ja äiti on vasta 24.. :D :saint:

No joo, en mä kyll oikeasti siideriä normiostosreissulla sitt ostakaan. Ehkä vähän tästäkin syystä. Haen sellaset erikseen, jos haen. =)

Anna ihmisen jupista jos siitä onnelliseksi tulevat.
Eikös se kuitenkin ole tärkeintä että itse tietää miten ne asiat on.
Minusta kai on aina vaan hauskaa nauraa tuollaisille itse mielessäni ja
saan ihan luvallisesti heidät leimata tyhmiksi.

Joo, tuntuu kanssa kun ostan sen pari kaljaa miehelle kaupassa ( itse raskaana viimeisilläni ) Saan ihme katseita...ei varmaan ihmisille tule mieleen et sillä lapsella on hoitaja illaksi/yöksi tai mun tapauksessa ostan ne sille puolisolle joka ei ole raskaana. ihmiset on joskus kummallisia..

joskus mä kyllä luulen, että ihmiset luulee liikaa, että noi kattoo just mua ja noi arvostelee ja mitähän noiki supisee tuolla minusta jnejne. vaikka todellisuus on varmaan se, ettei se juurikaan ketään kiinnosta siinä määrin.
onhan täälläkin harva se päivä ketjuja, joissa kysellään "mitä ajattelet sellasesta ja sellasesta ihmisestä" ja todella moni niihin vastaa "en mitään".

Olisit nähnyt ihmisten naamat kun minä mahapystyssä ostin sittarista kopan olutta ja suklaalevyn juhannuksen alla. Jopa ammattijuopon näköiset oli huolestuneen näköisiä siinä tarjouskalja vuoren vierellä kun mä ähelsin koria kärryjen alaosaan.

ei se normaalisti mua juuri haittaakkaan, kummastuttaa just vaan se että leimataan heti "teiniäidiks" siis eikö aikuisilla naisilla sitten voi olla ongelmaa elämänkanssa :D :D toi kaljan ostaminen on kans tosi paha juttu, mie ostin kerran miehelle oikein sellasen 8 tölkin boxin ja itelleni pariaskia tupakkaa kun oli auto hajalla niin kauppaan pääsy ei ollu niin helppoa :D taas sain jupinaa edestä ja takaa... :D
kyl mie sen ymmärtäisin et jos jokapäivä kävisin samassa kaupassa ostamassa ne samat einekset ja siiderit+kaljat niin sitten alkais ihmiset jo paheksumaan mutta en näin muuten vaan ihan aina ymmärrä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mn:
olen huomannu saman et tupakkaa yms. ei kannata ostaa lasten ollessa mukana! heti katsotaan perään pahasti, en kans ymmärrä mikä siin on???

tai sitten sä ite koet sen jotenkin "vaikeaksi" sen tupakan oston kun muksut on mukana ja kuvittelet, että kaikki muutkin huomaa sen ja katsoo pahasti perään.
vähän ku jos on nenänpielessä finni niin tuntuu, että kaikki kattoo vaan sitä ja näkee vaan sen, vaikka todellisuudessa niin ei olis.

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Olisit nähnyt ihmisten naamat kun minä mahapystyssä ostin sittarista kopan olutta ja suklaalevyn juhannuksen alla. Jopa ammattijuopon näköiset oli huolestuneen näköisiä siinä tarjouskalja vuoren vierellä kun mä ähelsin koria kärryjen alaosaan.

:D voin kuvitella

Mä ostin miehelle tupakkaa kun olin raskaana ja se mun takana ollut täti meinas kait saada slaagin...
Ostan kyllä kaljat, siiderit tms niin että lapset on mukana, ei huvita juosta kaupassa montaa kertaa noin tyhmän syyn takia. Ja on käyty alkossakin.

Onhan se hyvä, että vielä on sosiaalista kontrollia ;)

Jos ei ole syytä ottaa nokkiinsa, niin yrittää nauraa vain. Jos miehelleen tupakkaa ostaa, niin iskee vain silmää kauhistelijoille jne.

Itse taidan kulkea niin laput silmillä, että en kauhistelijoita noteeraa. Hui kauhistus, olin sentään nippa nappa teiniäiti minäkin. Enemmän muistan kehuja, jotka tosin usein aloitettiin alentavasti "voi kun sinä hoidatkin hyvin lastasi" ...

Yhteistyössä