mikä ihme tossa nukkumaan menossa nykyään on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Nyt ehkä kuukauden on pojalla ollut vaikeeta toi nukkumaan meno.
Nyt yksivuotias ipana menee kyllä nätisti sänkyynsä, mutta heti kun jää huoneeseen yksin, alkaa julmettu huutaminen.
Sitten kun käyn silittämässä niin rauhoittuu mutta huuto alkaa taas kun lähden huoneesta. Olen yrittänyt silittää niin et melkein nukahtaa mut ei se ees yritä nukkua jos oon huoneessa.
Mikä avuksi? Kyllä se tonne nukahtaa kun aikansa huutaa mutta en haluis huudattaakaan tarpeettomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
En mä tiedä! |O Meidän 2,5vuotias ei ole käynyt nätisti nukkumaan puoleen vuoteen! Joka ilta sama "tappelu"... 1-vuotias nukkuu sentään hyvin... :xmas:

Voi että mä kaipaan niitä aikja kun toi jäi kiltisti omaan sänkyynsä ja nukahti itekseen ilman huutoa ja mobilen heittelemistä lattialle :/

Meillä meni esikon unet alunperin sekaisin kun siirtyi pinniksestä lasten sänkyyn 1,5vuotiaana. Jonkun verran se siitä sitten rauhoittui, mutta nyt on taas puoli vuotta tapeltu nukkumaan menosta... Näyttää kyllä vähän siltä että neiti yrittää jättää päiväunetkin pois... Odotan "innolla" että kuopuskin siirtyy lastensänkyyn... :snotty: Voidaan sitten hyvillä mielin lakata kaikki nukkumasta! :headwall:

Meillä ei oo mitään muutoksia tapahtunu kun sänky on sama, huone on sama ja iltarutiinitkin on samat. Mut eikun huudetaan vaan :headwall:
Ilmeisesti se liittyy myös siihen et hän on äitin perään nyt koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Meillä ei oo mitään muutoksia tapahtunu kun sänky on sama, huone on sama ja iltarutiinitkin on samat. Mut eikun huudetaan vaan :headwall:
Ilmeisesti se liittyy myös siihen et hän on äitin perään nyt koko ajan.

Jos ois sit vaan kulmahampaat? Liikkumaan lähtö? Toivotaan että on ohimenevää! Mä alan jo tottumaan tähän meidän rumbaan... Tiedä sitten onko se hyvä asia... :/

Meillä kans kaks 1,5 vuotiasta huutaa vaan illat. :headwall: Meillä kyllä tulee kummallekin kolme kulmahammasta, toivotaan että se olisi syynä. Mutta kaiholla muistelen niitä paria kuukautta, kun meillä mentiin nätisti nukkumaan. Ja pian pitäisi siirtää tavallisiin sänkyihin nukkumaan.. :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Lapsi yhdistää nukkuman menon yksin jäämiseen. Nukuttakaa noin pienet vielä viereen.

On nukkunut 4kk ikäisestä omassa huoneessaan.
vieressä nukkumisesta ei tullut mitään ja samassa huoneessa nukkumisesta vielä vähemmän. Silloin ei nukuttu kukaan.. heräsi ihan jokaiseen liikahdukseen.

Yhteistyössä