Mikä ihmeen Ifolor-villitys on menossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 933
19 190
113
Melkein jokainen itseään kunnioittava mamma laittaa nykyään suorakaide-kortin jossa yleensä on kuva lapsista, kehykset tietty vaihtelee.

Kauniita kuvia ja lapset on kivoja. Mutta sisäinen vastarannankiiskini pyristelee vastaan. Eikö oo muita kuvapalveluja (en jaksa selata) enää? Oman paikkakunnnan valokuvaamo?

No minä ainakin hyödynsin oman paikkakunnan valokuvaamoa, tosin lähinnä siksi että sieltä sain kuvakortit kahdessa tunnissa, korttien teko kun jäi viime tippaan taas. Tuloksena oli kuitenkin juurikin tuollainen suorakaiteen muotoinen kortti jossa sattumalta samat kehykset kuin edellisenä vuonna.

Kun omalta koneelta saa suoraan ladattua ja kortit tulevat postissa, miksi mennä jonottelemaan jonnekin valokuvaamoon ja maksaa moninkertaisesti? Kerta paikallisessa kuvaamossa riitti... sikahinta ja meni monta viikkoa.

Edullinen hinta, paljon vaihtoehtoja, helppo tehdä omalta kotikoneelta, tulevat suoraan postilaatikkoon laskun kanssa. Vaihtoehtona lähteä töiden jälkeen puoli viideltä väsyneitten lasten kanssa kaupungille teettämään kortteja. Kuvaamo auki vain ma-pe klo 10-17 ja työt itsellä 8-16. Mielellään tukisin paikallista, mutta kun se tehdään niin hiton vaikeaksi.

Ei me saatu kuin muutama tuollainen kortti. Samanverran lasten kanssa askarreltuja kortteja.
Itse laitettiin tuollainen kuvakortti koska ei ollut rahkeita/aikaa askarteluun ja toisaalta sellainen tuntui henkilökohtaisemmalta kuin jotkut 'tiimarikortit'. Olisin toivonut että oltais keksitty jokin kiva kuvaaihe, mutta sellaista ei tullut mieleen niin sitten laitettiin perinteinen lasten poseerauskuva. Useana vuonna on tertettyne kortit paikallisessa liikkeessä mutta tänävuonna oltiin sen verran ajoissa liikkeellä että ehdottiin tilata netistä(ei tosin ifolorilta vaan kilpailevalta firmalta)

Minä käytän Smartphotoa, tosin joulukortteja en ole pariin vuoteen sieltä tilannut, mutta kalenterin olen joka vuosi siellä teettänyt ja jokusen canvas-taulunkin.

Melkein jokainen itseään kunnioittava mamma laittaa nykyään suorakaide-kortin jossa yleensä on kuva lapsista, kehykset tietty vaihtelee.

Kauniita kuvia ja lapset on kivoja. Mutta sisäinen vastarannankiiskini pyristelee vastaan. Eikö oo muita kuvapalveluja (en jaksa selata) enää? Oman paikkakunnnan valokuvaamo?

Onko joulu ottanut koville, kun pitää näin avautua?

[QUOTE="jepp";30539195]Edullinen hinta, paljon vaihtoehtoja, helppo tehdä omalta kotikoneelta, tulevat suoraan postilaatikkoon laskun kanssa. Vaihtoehtona lähteä töiden jälkeen puoli viideltä väsyneitten lasten kanssa kaupungille teettämään kortteja. Kuvaamo auki vain ma-pe klo 10-17 ja työt itsellä 8-16. Mielellään tukisin paikallista, mutta kun se tehdään niin hiton vaikeaksi.[/QUOTE]

Ok, hyviä perusteluja tässä. Ja nyt kun olen saanut ärsytykseni purettua niin ensi jouluna otan postilaatikosta ropisevia Ifoloreja vastaan tyynesti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;30539436:
Onko joulu ottanut koville, kun pitää näin avautua?

Ei, mulla on ollut ihana joulu. Ifolor oli ensin vähän himmentämässä sen loistetta mutta kyllä tämä tästä. :D

Olet palannut palstalle? Tervetuloa vaan.

En mä oikeastaan pois ole ollutkaan. Mutta täältä palsta-addiktiota sairastavien parantolasta kun ei pääse laittamaan viestiä kuin muutaman viikossa.